Gå til innhold

Please svar meg dere som har tatt keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere litt hoven og blå rundt opprasjonssåret????????? Hvor lenge hadde dere vondt i såre???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoven har jeg vært en god stund etter begge, men jeg har aldri vært blå. Rød/lilla en stund kanskje.. Husker ikke hvor lenge jeg hadde vondt. En liten uke kanskje, og etter det bare stikkinger hvis jeg tok i for mye.. (Utrolig hvor fort en glemmer dette..)

Håper du får bedre svar fra noen her, og at det går bra!!

=)

Skrevet

Hei! Det er 5 uker siden nå. Fremdeles litt blå her og der rundt såret. Var en tur innom fastlegen etter to uker, siden såret begynte å sprike (stingen kom ut). Fremdeles hoven UNDER såret. Var vel omtrent på størrelse med en tykk hageslange under hele såret, større under vesntre siden av såret. Å være øm tror jeg kan vare lenge hos noen. Av og til kan det også gi en følelse av varme på ett spesielt sted- det er nervesmerte. Alt som gjør VELDIG vondt skal sees etter av en profesjonell er min mening.

Skrevet

Er nå to år siden mitt haste-KS.

Det var hovent og vondt i tre-fire mnd. Nå er det ikke hovent, men fortsatt litt rødt (helt vanlig), men jeg kan fortsatt ikke ligge på magen på gulv eller hardt underlag uten at det er ubehagelig...

Skrevet

Jeg er hoven (to uker siden ks). Det ligger liksom en "pølse" over hele såret. Er ikke, og har ikke vært hverken rød eller blå... Har nesten ikke noe følelse over såret, litt ekkelt.

Hadde vondt i ca en uke.

Skrevet

Følelse for såret har du nok ikkje pga ein del nerver har blitt kutta av. Men, sjekk med lege om det ikkje er brokk som har gått i såret.

Skrevet

Hei

Jeg er skikkelig blå og hoven helt opp til navelen, til hoftebeina og ned til venusberget. Ganske ubehagelig, men det er visst ikke uvanlig. Er nå to uker siden. I dag begynte det å renne masse blod ut av såret, det syntes jeg var skummelt. Vi dro til sykehuset, og de sa det var blod fra selve operasjonen som hadde samlet seg og nå sprengte seg ut. Jeg har en ekstra stor hevelse som en stor pølse over såret, det er trolig blodet som skal ut. Så nå har jeg en bandasje over hele nederste del av magen, blodet må ut den veien. Synes ikke det er en enkel og grei løsning med keisersnitt akkurat. Heldigvis har jeg ikke fått infeksjon, men det er jo dem som får det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...