Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Eller har dere forslag på andre navn i samme gate? Gjerne mindre populært enn Aksel.
prebs Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg synes Aksel er finest! I "samme gate" synes jeg: Lars Eirik Erik Olav Håkon Sigurd Simen Henrik Herman Torkild Anders var noen;)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Likte best Aksel. Andre forslag: Aslak Asgeir Eskil Even Sivert Syver Sture Magnar Harald Gard Ottar Olai Olve
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Synes Aksel er finest av disse to Andre forslag: Eivind Eskil Sigurd Simen Bendik
togutter-08og10 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg likte godt evert, syns det var et morsomt navn. Har ikke hørt det før, men det høres ut som et gammeldags guttenavn, og det liker jeg. Aksel er jeg ikke så glad i.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Takk for svar. Flere? Liker godt flere av de andre navnene som er nevnt, men det er å mange navn som forbindes med personer jeg kjenner. Hmm, ikke lett det her.
Vannmann35 Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Jeg liker godt Evert - tenker på den svenske visesangeren Evert Taube, som jeg liker godt. Liker også navnet Eilert :-)
År og dag Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Synes Evert var flott, men synes av en eller annen grunn Aksel er et svakt navn, vet ikke helt hvorfor. Kanskje fordi jeg ikke liker Axel noe særlig...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Jeg syns Evert var litt fint, emn Aksel er enda litt finere! ;-) Det het min kjære bestefar, en snill, men bestemt kar ;-) Her er noen andre forslag i "samme gate": Einar Levi Jørgen Harald Heljar Ivar Peder
Castho Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Jeg kjenner en Evert. Han er over 30 men synes det navnet hadde vært søtt på en liten gutt også jeg. Ville gått for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå