Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på hva folk egentlig gjør.. Synes bh er veldig ubehagelig å sove med,og har prøvd å være litt kreativ.. Har teipa fast ammeinnleggene med sånn legeteip,men ble bare en natt.. Har ellers sovet med bh.. Har dere andre noen lure triks eller tips? Litt teit sikkert men jeg må spørre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sover med.. orker ikke sove i en dam av melk

Skrevet

Jeg sover med ammebh uten spiler. Blitt vant med det nå, så det er helt greit.

I begynnelsen sov jeg med en stram singlet som holdt ammeinnleggene noen lunde på plass.

Skrevet

Jeg sov med den mykeste bh'en min da jeg amma som verst. Var helt avhengig av ammeinnlegg. Nå lar jeg de henge :-)

Skrevet

So med bh helt til jeg fikk sopp som ikke ville forsvinne.... Grrrrr!!!!!!

Skrevet

Sover med amme-bh uten spiler, ammeinnlegg inni:) Orket ikke våkne i en dam mer;) Sov uten i starten.

Skrevet

Jeg sover uten.. I begynnelsen brukte jeg å legge et håndkle under t-skjorta. Deilig å sleppe stram BH 24 timer i døgnet! ;) Nå lekker jeg ikke, så da går det veeldig bra..

Skrevet

Sover med litt stor amme-bh uten spiler og med ammeinnlegg. Er ikke så ofte jeg lekker, men vil heller sove med bh enn å ligge på våte flekker i senga.. ;o)

Skrevet

Det finnes spesielle natt amme BH er, fåes kjøpt på apotek. Ellers bruker jeg noen supermyke BHer som er elastiske (se ut som en kort topp). Ellers er ettersittende myke singlet et alternativ, men de må være såpass ettersittende og elastiske så innleggene sitter på plass. I den værste perioden la jeg et flanellslaken på tvers i senga i puppehøyde for å ta i mot både melk og ev. gulp - så slipper du å skifte på hele senga. (samme system som brukes på sykehus :)

Skrevet

Tisselaken , så berger man sengetrekket=) Men ikke så behagelig å ligge på;)

Skrevet

Når jeg ammet sov jeg med en helt inntilsittende singlet med ammeinnlegg under.

Skrevet

Det er lurt å sove med trekant bikini, de merker en nesten ikke at en har på..åsså sitter ammeinnlegga på plass:)

Skrevet

nei klarer ikke sove med bh..det er det mest ubehagelige jeg vet...ammer ikke så renner ikke melk av meg..

Skrevet

jeg sov med sånn singlet, som har sånn "sportsting" inni seg, sånn "feste under puppa" å der la jeg ammeinnlegga, funket kjempe bra. for jeg haater å sove med bh.

Skrevet

Jenta mi e nå 6,5 mnd. Er en god stund siden, flere måneder siden, jeg lakk noe. Kun i selve ammesituasjone begynner det å lekke på den andre puppen. Har løst det ved å ha et par ammeinnlegg liggende ved siden av hodeputa. Når jenta mi våkner om natte, så legger jeg bare ammeinnlegget opp den puppen som ikke blir diet av, legger dyna og armen min oppå slik at ammeinnlegget på en måte blir fiksert på rett plass. Høres kanskje litt tungvint ut, men er utrolig lett etter litt trening. Så jeg ligger ikke med bh om natta, nei.

Skrevet

Jeg brukte å ligge på et håndkle den stunda jeg lakk om natten. Liker ikke å ligge med klær og slapp å skifte laken hver dag :)

(prøvde med tisselaken først, men det ble klamt...)

Skrevet

Jeg sover med bh ja.. En sånn ammebh uten spiler.. Liker det egentlig ikke men begynner å bli vant. :)

Men har en håndduk under lakenet sånn i tilfelle.

Har også forsøkt uten bh, men med håndduk oppå lakenet, men dyna ble jo våt av og til også, pluss at jeg måtte ha håndduk under den ene puppen som ikke ble diet av mens jeg ammet, så fant ut at det var enklere med bh.. :)

Skrevet

sportsbh er tingen:) merker så og si ikke at den er der:) og veldig lettvint.

Skrevet

Jeg sover aldri med bh når jeg ikke ammer, men nå som jeg ammer sover jeg med amme-bh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...