shimonie Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 han var ca 4 uker. var i bursdagen til en venninne og så en tur på byen. var ikke like moro nå lenger hehe. hadde hele tiden i bakhodet at jeg måtte opp ca kl 6 dagen etter..
bruse Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Var på bursdagsfest da hun var 3 mnd. Men var ikke med ut på byen. Gikk hjem rett før midnatt. (Og det var jeg glad for dagen etter..)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 5mnd var hun før jeg tok en helaften... Det var forøvrig på lørdag. Sliiiten ja. Men så moro. Glad for at jeg ventet til jeg virkelig var klar for det....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 var på fest da hun var 4mnd, det var reunionsfest med klassen min, tror ikke jeg hadde dratt ut hvis det ikke hadde vært noe spes. Neste gang var hun nesten åtte mnd, det er halvannen mnd siden og jeg har ikke vært borte på kveldstid siden det. Datteren min nekter flaske så da har det vært litt ekstra vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå