Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Sønnen min på 9 mnd er helt "flintis" han er super sjønn men lurer jo litt på når dette håret skal komme. Søsteren hans hadde masse hår ved samme alder.Er det mange på 9 mnd som er hårløse?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 mini her er 5mnd og har ikke et fnugg!! Det lille dunet som var har jeg faktisk klippet vekk idag, i håp om at det skulle vokse ut hår! Verst av alt? Man kan ikke se forskjell på henne "med hår og uten"!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Lille trille har veldig lite hår!!! Men vi regner med at det kommer sånn etter hvert. Synes det er veldig godt å ta på hodet hennes, nå da...
boble <3 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jenta mi har lite hår hun også. Gleder meg til det begynner å vokse litt ( selv om hun er selfølgelig nydelig uten også;0))
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Begge mine søsken var snau til de var to år.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Her er det også lite med hår gitt... 5 mnd er han. Bare dunhår som kommer og går:-P Syns nå han er helt nydelig vi da:-) hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå