Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ett tips idag: Babyklister..

Noen som har noe erfaring med det? Vårt problem er at egget ikke fester seg, så kanskje dette hadde vært løsningen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger jo ikke være festingen som er problemet, det kan jo være at egget ikke fortsetter å dele seg riktig - og da hjelper uansett ikke babyklister.

Jeg har aldri prøvd dette. Du får visst ikke tak i det i Norge, men må bestille det på nett.

Skrevet

Hei! :) Tar en klipp og lim fra bloggen min jeg:

Babyklister blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tedens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF- behandling for å styrke livmoren. Vi på klinikken synes dette er et spennende suplement til behandlingen vi gir, og synes at den har god effekt. Utgangspunktet er den tenkt til kvinner som er friske, men som ikke blir så lett gravid ved IVF, eller har en tendes til å miste uten tydelig grunn.

Dette er et homeopatisk legemiddel som er helt ufarlig å bruke. Det er en mild behandlingsform som ikke innvirker på andre medisiner. Det er heller sånn at virkningen av homeopati kan svekkes ved bruk av f.eks medisiner og ulike eteriske oljer. Man skal ligge unna både kaffe, mentol (endel tyggiser og tannkrem), og alkohol.

Hvis ikke noe annet er foreskrevet: 1-3 ganger daglig, 10 -15 dråper, blandes ut i et glass vann, eller det kan taes en ampulle med injeksonsvæske to ganger i uken.

Flere gravide kvinner i en tilstand med truende abort på sykehus fått målt morkakens tilstand før og etter inntakelse av Berberis fruktus comp. I alle tilfellene har disse prøver vist en forbedret tilstand av morkaken allerede etter få dagers inntakelse av Berberis fruktus comp.

Jeg bestilte babyklister på www.helsehelse.dk, det kostet 183,- nkr inkl frakt. Det tok 5 dager fra jeg bestillte til det kom frem. Dette må bestilles fra utlandet, da Berberis fructus ikke er ferdigregistrert i Norge ennda (regelverker mm) og kan ikke skaffes før i midten av mars. Det er også viktig å kjøpe den som er i styrken D4.

Skrevet

Takk for kjempe svar:) Men når begynner man, og hvor lenge holder man på? :)

Skrevet

Ville bare fortelle at da jeg fikk IVF-behandling, så brukte jeg babyklister og akupunktur for å "hjelpe" egget å feste seg, og jammen gjorde det ikke nettopp det! Nå ligger "egget" og sover på balkongen...:-)

Men; selvfølgelig, jeg kan jo ikke si at det var det som funket, prøvde jo ikke varianten uten...

Skrevet

Holder på å ta babyklister nå. Begynte 2 dager før innsetting og fortsetter i alle fall til testdagen fredag. Er den positiv så kanskje en stund til. 10 dråper 3 ganger om dagen tar jeg.

Skrevet

Jeg har tatt babyklister på alle mine 3 forsøk men dessverre ble det 2 sa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...