myboylollypop Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 ...det er min ønskedrøm, men lillegutt våkner 1-5 ganger pr natt, han er 13 mnd.......noen?
Misti Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 det er ikke bare deg. sønnen min er 1.5 år å våkner like mange ganger å står opp mellom 5 og 6. han har aldri vært no sove gutt
selma07 og engel Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Selma er også 13 mnd, og har aldri sovet en hel natt... får dessuten nattpupp enda.... Så vet godt hvordan du har det... driver å prøve og planlegge hvordan vi skal få en hel nattssøvn uten pupp.... så har egentlig ingen gode råd.. men lykke til:o) og ha en fin dag!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Vår erfaring har vært at dette går i perioder. Etter at jeg vendte henne av med pupp om natta da hun var 6 mndr. sov hun hele natta stort sett frem til hun var 7 mndr. da hun begynte å reise seg opp i ett sett. Etter den perioden (egentlig den værste) har hun natta igjennom til hun var 13. mndr. Så har hun hatt perioder der hun har våknet og vi har måttet trøste henne. Hun fikk jeksler for en mndrs. tid siden (alle 4 på en gang) og da våknet hun 5-6 ganger i løpet av en natt. For 4 uker siden (hun er 16 mndr) våknet hun kanskje 3 ganger i løpet av en natt, denne uken har hun sovet natten igjennom (vi satte inn nattlys til henne). Så det går opp og ned hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå