Vårenzia Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Har fått tilbud om tur til Amsterdam gjennom jobb og vurdere om jeg skal dra eller ikke. problemet er bare at lillejenta ikke tar flaske... er en måned til vi skal dra enda da - men det skal vel gått gjøres å få henne til å ta flaska når jeg ikke har greid det til nå - eller? Er så usikker på om jeg kan takke ja til turen! Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hvor lenge skal du være borte? Hvis hun ikke tar flaske så sier det seg nok selv hva du må gjøre - bli hjemme. Men kanskje hun tar flaske i løpet av måneden. Men det kan jo bli stress både for deg og henne hvis du skal lære henne på kort tid å ta flaske fordi du skal reise bort... Følg magefølelsen du...men jeg tror jeg ville takket nei til tur.
Vårenzia Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Fra fredag til søndag. Det som er litt dumt er at jeg må bestemme det snart nå-før jeg vet. Hun har begynt med smaksprøver på grøt og liker det. Men det var den morsmelka...
Sora Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg ville blitt hjemme. Tror ikke jeg hadde klart å slappe av og nyte turen uansett. Ville bare bekymret meg om de hjemme hele tiden.
Tessa-81 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Enkelte barn liker rett og slett ikke flaske. Kjenner et par som har barn som aldri har ville ha flaske da de var helt til opp mot året. Men har en forsøkt å gi fra kopp? Eller med skje? Men det er viktig at barnet får væske i seg. Prøv med kopp å se hvordan det går. For å venne til flaske kan du ha en flaske klar mens du gir pupp, dra bort puppen og prøv å lirk flasken inn i munnen. Ikke sikkert noe fungerer, men er forsøkene verdt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Fatter seriøst ikke hva mennesker som reiser fra brana sine så tidlig tenker med... Også en HEL helg!?
shimonie Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 herregud da! her spør hun oss om hva vi ville gjort, og så svarer du med dette? jeg tror virkelig ikke en unge på 5 mnd ville ha vondt av at moren drar på jobbreise en liten helg. problemet her er jo om det blir mulig for andre å mate ungen. så lenge faren er hjemme/evnt besteforeldre, så går det sikkert helt fint så sant ungen tar flaska. mora har helt sikkert godt av å komme seg litt bort og, mener nå jeg!
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Jeg var i Barcelona fra torsdag- søndag da guttene mine var 5 mnd. Det gikk så fint, hadde det helt topp hjemme hos pappa. Men om du ikke føler deg klar hadde jeg blitt hjemme.
Vårenzia Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2008 Synes du dette gjleder for både mor og far eller?? Hva er det du mener er galt med det, og når er grensen for når det går bra synes du da? (tenkte bare høre om det er veloverveide meninger du kommer med her)
Vårenzia Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2008 Det blir nok så jeg takker nei denne gang, selv om jeg vet at hun ville hatt det helt supert hjemme hos pappa - og han mener at jeg burde prøve siden jeg fortjener en tur nå! Men så lenge jeg ikke vet om det plutselig blir en masse hyling etter pupp tør jeg ikke. Selv om det skulle vært sinnsykt deilig å komme seg bort ei stund å hatt litt tid for seg selv og litt egenpleie etter å ha vært helt bundet -til nå har jeg ikke kunnet vært lengre unna enn at jeg er hjemme på kort varsel om jeg er ønsket... det er faktisk fryktelig slitsomt i lengden, men så snart hun begynner å drikke orntlig av kopp skal jeg ta meg en weekend og skjemme meg selv bort litt. Det fortjener alle dere andre mødre her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå