Gå til innhold

"Luksusproblem" men ferie vs prøverør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, har tenkt å utsette første forsøk en syklus pga superkræsj med viktigste uka på jobb og sannsynlig tid for egguthenting, noe som gjør at egguthenting og -innsetting skjer i slutten av mai etter mine beregninger. Og så var planen (hallo; hvordan tenker jeg egnetlig?) å ta sydenferie (for første gang på 5 år) i begynnelsen av juni, men det var jo utrolig dårlig planlagt... Hvor tidlig etter uttaksperioden bør jeg vente egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt dra til syden i rugeperioden, men du bør ikke bade eller drikke alkohol.

Skrevet

Det der med bading (spes i basseng) gjelder det også i begynnelsen av evt svangerskap, eller er det i slutten? Urk, kan jo ikke være i 30 grader og ikke bade 8-/... *omplanlegge litt*

Skrevet

Hei du..

Har samme "problem" som deg,men vil og skal prioritere forsøk nr 3 pga ferieavvikling på klinikken også.

Etter mine beregninger så blir det (forhåpentligvis) uttak og innsetting siste uka i mai,og den 31 mai reiser vi til Tyrkia!

Men har faktisk ikke tenkt på at jeg IKKE kan bade når jeg er der nede..buhuuuu..:(

Vel,vel....får holde meg til å vasse jeg dah..

Håper bare at det vil klaffe i forhold til turen..

Alt kommer helt an på når i April TR vil komme!!

Skrevet

hei!

Sommeren -06 hadde vi tredje ICSIforsøk, og var lei hele greia, så da vi kom hjem fra innsetting, bråbestemte vi oss for å "rømme landet". Vi hadde uttak mandag, innsetting onsdag og dro til en gresk øy på søndag. Mandag klarte jeg ikke å holde meg lenger, ringte klinikke og spurte om det ang. bading, og fikk klar beskjed: kos deg og bad! Jeg badet vel flere ganger om dagen, passet bare på å skifte badetøy, så jeg ikke lå med våte klær. Holdt meg selvsagt unna alkohol, men nøt ferien og badevannet!

-og sånn for å føye til: i helga feiret vi 1årsbursdag for vår vakre ICSIprins! Så jeg anbefaler ferie i varmen!

Lykke til!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...