Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Altså, har tenkt å utsette første forsøk en syklus pga superkræsj med viktigste uka på jobb og sannsynlig tid for egguthenting, noe som gjør at egguthenting og -innsetting skjer i slutten av mai etter mine beregninger. Og så var planen (hallo; hvordan tenker jeg egnetlig?) å ta sydenferie (for første gang på 5 år) i begynnelsen av juni, men det var jo utrolig dårlig planlagt... Hvor tidlig etter uttaksperioden bør jeg vente egentlig?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Du kan godt dra til syden i rugeperioden, men du bør ikke bade eller drikke alkohol.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Det der med bading (spes i basseng) gjelder det også i begynnelsen av evt svangerskap, eller er det i slutten? Urk, kan jo ikke være i 30 grader og ikke bade 8-/... *omplanlegge litt*
lillir Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hei du.. Har samme "problem" som deg,men vil og skal prioritere forsøk nr 3 pga ferieavvikling på klinikken også. Etter mine beregninger så blir det (forhåpentligvis) uttak og innsetting siste uka i mai,og den 31 mai reiser vi til Tyrkia! Men har faktisk ikke tenkt på at jeg IKKE kan bade når jeg er der nede..buhuuuu.. Vel,vel....får holde meg til å vasse jeg dah.. Håper bare at det vil klaffe i forhold til turen.. Alt kommer helt an på når i April TR vil komme!!
Tjorven:-) Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 hei! Sommeren -06 hadde vi tredje ICSIforsøk, og var lei hele greia, så da vi kom hjem fra innsetting, bråbestemte vi oss for å "rømme landet". Vi hadde uttak mandag, innsetting onsdag og dro til en gresk øy på søndag. Mandag klarte jeg ikke å holde meg lenger, ringte klinikke og spurte om det ang. bading, og fikk klar beskjed: kos deg og bad! Jeg badet vel flere ganger om dagen, passet bare på å skifte badetøy, så jeg ikke lå med våte klær. Holdt meg selvsagt unna alkohol, men nøt ferien og badevannet! -og sånn for å føye til: i helga feiret vi 1årsbursdag for vår vakre ICSIprins! Så jeg anbefaler ferie i varmen! Lykke til! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå