Gå til innhold

Til deg ANONYM som har født 2 ganger prematurt pga svangerskapsforgifning i uke 30 og 33 og som har en sønn på 18 mnd....

Anbefalte innlegg

Ble du sykmeldt fra dag 1 ved andre svangerskap når du hadde det i første?????eller ble du bare fulgt opp paralelt med at du jobbet?

Håper å kunne komme i kontakt med deg...kan snede personlige meldinger om du vil....?

Jeg har så mange spørsmål jeg ønsker å få svar på da jeg hadde HELPP-syndrom ved 1.graviditet....

Så finnes det andre her inne osm har hatt det og er andregangs gravide så ta gjerne kontakt med meg....

Håper på svar:)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, jeg regner med at det er meg du er på jakt etter, er ikke inne her så mye for tiden, da jvi fremdeles er på sykehuset med jenta vår.

Jeg kom meg aldri tilbake i jobb, før jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Men, hadde jeg gjort det hadde jeg nok jobbet en ltien stund, men ikke lenge det var vel i uke 20 de begynte å reagere på sykehuset.

Hei!

Jeg fødte prematur førstegang i uke 26,2 pga svangerskapsforgiftning og utvikling til HELLP.

Er nå gravid med nr 2, og føler meg både redd og glad.

Deler gjerne erfaringer og tanker med deg

Tusen takk for svar begge 2:)

Var sikkert deg jeg ønsket kontakt med ja;)Nei da skjønner jeg du har annet å henge fingrene i ja:)

Mjelle:

Så du jobber nå i ditt andre svangerskap??Jeg lurer bare på om man automatisk blir sykmeldt med en gang når man har hatt HELLP??Jeg jobber til daglig i barnehage og der er det jo en del stress puss tunge løft....så veit jo at stress kan være en utløsende faktor....

Bare å sende meg personlige meldinger om dere vil skravle med meg og ikke her inne:)l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...