tulla79 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Har for tiden,,Bertine og Kaja som eventuellle navn på den kommande jenta!! Nokon andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Smaken er som baken... Jeg kan komme med mange forslag til navn, men det er du som best vet hva du vil ha. Still deg selv disse spørsmålene og du kan kanskje begrense valgmulighetene: Har du tenkt å kalle opp? (Tradisjonen var at man kalte opp første jente etter farmor, andre etter mormor. Dersom du skal kalle opp; bokstavoppkalling er fint, altså at navnet begynner med samme bokstav som farmor, mormor, oldemor etc.) Har du kriterier i forhold til lengde? (antall stavelser) Er det bokstaver du vet helt sikkert at du ikke vil at navnet skal begynne eller slutte med? Når du har funnet de beste navnene; Vil navnene klinge bra med etternavnet?
Vannmann35 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Liker hverken Bertine eller Kaja men... Hva med navn som: Benedicte Elisabeth Johanne/a Alvilde Aurora Amelie Mille Stina Mina Mia Pia Sofie
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Kaja er et pent navn, syns jeg. Bertine derimot er ikke pent alene. Liker ikke Bert- navn... Men hva med Kaja Bertine? Vet om ei jente på 5 år som heter Tuva Bertine, og det synes jeg er kjempefint!
Anne Marte Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Liker Bertine veldig godt. Hva med Kajsa? Det er herlig! Ellers liker jeg Albertine, Konstanse, Nora og Johanne... for å nevne noen... Hva synes du?
Vannmann35 Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Eller, hva med å droppe r'en og gå for Betine? Det er mye flottere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå