piapolis Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jenta mi på ti måneder går og jeg vil la henne prøve noen skritt utendørs nå som våren nærmer seg. Hva slags sko bør jeg kjøpe til henne? Trenger hun støvler med støtte rundt anklene eller går det bra med joggesko? Myke eller harde såler? Takk for alle tips!
Chunky81 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 De første skoene barnet bruker skal være myke, men ha god støtte rundt ankelen. Husk å prøv begge skoene på jenta di (ta sålen ut) og la jenta di stå på sålene. Det skal være 1,5cm igjen forran og ca 1 cm til siden. Det verste du kan kjøpe er støvler eller andre sko uten form for knyting. Om ønonomien din tillater det, kjøp gode sko. Føttene til jenta di forandrer seg mye de første to årene.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hei Jeg anbefaler Eccosine, de ligner litt på de gamledagse "første sko" i fasongen men de er utrolig gode. Koster litt men når de gjelder føttene til de små holder jeg på kvalitet i sko og billigere andre type klær. som er like gode. Snuppa her ,åtte faktisk få 2 par i fjor for i august var de føsrte for små og pappaen ble sendt på butikken for å kjøpe nye sko (selvsagt sammen med snuppa) og opplyste veldig greit når ahn kom hjem at joggeskoene de da hadde var helt håpløse så det ble ett nyt parr Ecco!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Kjøpe sko med god støtte rundt ankelen. Jeg elsker Bundgaard til mine barn. Har kjøpt sko fra en bra nettbutikk som selger barnesko.. smaafotter.no.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg ville aldri kjøpt sko på internett. strørrelser er alltid forskjelige fra merke til merke å jeg mener sko bør alltids prøves på. Sønnen min sine første sko fra sånne første sko, skinnsko fra friends kjøpt på obs. Veldig gode sko. Han gikk oppi en vanndam med de her om dagen, trodde han ble søkk vått men nei da, han var like tørr. Ikke var de så dyre heller jeg betalte 179kr, de er ikke gode som de enn får kjøpt i sko butikker til 500kr som er første gangs sko, skinnsko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå