blomst79 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Storebror heter Jonas... Også kommer det en lillebror snart. Ønsker noe som klinger godt ved siden av, i samme stil, men som ikke er like høyt på navnetoppen som Jonas har vært de to siste årene... Hva med Levi? Tenker også på Tobias...
tulla79 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Min gutt heiter også Jonas,,han skal få ei lillesøster..treng navnetips eg også.. Her er nokon forslag til deg: ( Tobias var fint,,,Levi var spesielt) Niklas Lukas Andreas Sindre Jørgen Emil Julian
Vannmann35 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jonas og Kristoffer heter to brødre jeg kjenner da - herlige gutter ;-) Ellers, hva med: Jonas og Andreas Jonas og Ludvig Jonas og Theodor Jonas og Jacob Jonas og Herman Jonas og Marie Jonas og Emelie Jonas og Pernille Jonas og Alma Jonas og Aurora
Troillpia Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Selv om jeg liker Tobias veldig godt, tror jeg ikke jeg ville at begge guttene skulle hatt navn som ender på -as... Vet om fire brødre som heter Mathias, Tobias, Elias og Jonas... Too much spør du meg! Forslag: Jonas & Joakim Jonas & Emil Jonas & Håkon Jonas & Markus Jonas & Patrik :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg synes Jonas og Tobias passet best sammen av Tobias og Levi. For meg er Jonas og Tobias litt mer "moderne" og populære navn. Men jeg liker Levi mye bedre enn Tobias, men Levi er vel kansje mer gammeldags navn? Men hva med: Jonas og Marius Jonas og Markus Jonas og Remi Jonas og Oliver
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Liker ikke Levi, tobias er fint. Andre forslag: Johan Jacob Jørgen Johannes Julian Simen Sander Stian Stein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå