bomper`n Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Har selv en pode som sliter med kolikk og da også søvnen... så på "god morgen Norge" her om dagen og der var det en repotasje om en to barnsfar som hadde slitt med det samme. han hadde tatt problemet fatt og laget en cd med forskjellige lyder, alt fra bildur til grssklipper;) og detta funka på poden. nå legger jeg han våken i senga, setter på cden og etter noen minutter med litt surving sover han som en stein, dette gjelder både dag og natt!!! helt utrolig og herlig;) vil bare si til dere andre, at dette er gull hvert, ihvertfall for oss;) cden heter "ikke gråt", av stein simonsen.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 ja jeg hørte og om den,men det var i det seneste laget for våres del..endelig legger hun seg fint.men den hørtes helt topp ut:)
november26 med liten prinsesse Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 ble tipsa om denne på helsestasjonen, men da var seff littla mi kvitt kolikken.. ;p
mamma'n til knerten Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=9678&isbn=9788202265830
Mammaen til 2007jenta Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 desperat som jeg er har jeg nå bestilt den!
Ezmeralda Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Jeg fikk den av svigermor for et par uker siden. Genial! Tassen vår roer seg med en gang vi setter på "regndråpe" lyden (Han roer seg til de andre også, men den lyden synes vi det er ok å høre på og... :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Vi har brent en slik cd selv. Har tatt opp lyden av rennende vann og støvsugeren. Har brukt den mye ja. Hun er kvitt kolikken nå... men må ofte sette cden på når hun er overtrøtt og ikke vil roe seg.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Mulig dumt spørsmål; funker den selv om barnet ikke har kolikk og er 8-9 mnd? har ei snuppe som ikke vil legge seg på kvelden, bare ligger å hyller, vi er ganske "desperate" etter hjelp, så jeg skal bestille den cd:) Så repotasjen på tv, men fikk liksom inntrykk av at den kanskje var "rettet" mot mindre barn/spebarn.... men jeg skal prøve!
LINDA*** Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 I fare for å bli skutt, så vil jeg si at dette blir å gjøre seg selv en bjørnstjeneste. Hva om du skal bort, og du glemmer CD'n. Hva om CD'n blir ødelagt/hakkete. Hva om du ikke finner CD'n etter å ha hatt andre CD'r i anlegget.... Bare spør. Du svarer sikkert at joooda, dette går så bra atte. Og det gjør det sikkert også, og det funker helt sikkert. Men jeg er så skeptisk til å venne han til lyder som dette, tilfelle jeg en dag ikke har det for hånden. Leser at noen bare mååå ha babyen under kjøkkenvifta(?!) for at h*n skal sove. Det blir for meg litt takk, men nei takk.... Men for all del;)
happybirthday Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 til Lara29 (m/gutt...) Er jo bare å rippe CD'en inn på pc'en det. Har man rotet bort den gamle eller er ødelagt, er det jo bare å brenne ut en ny en som man henter fra hardisken fra pc'en (men som jo forutsetter at du har rippet den inn først mens den ennå var brukbar). Eller som en annen foreslår. Spill inn lyder selv en gang, og lagre på pc'en. Så kan du brenne ut cd-plata selv så mange ganger du vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå