Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Er det første rugedag i dag, eller i morgen siden egget ble satt inn i dag... De tok ut 8 egg, 7 var modne, 4 ble befruktet og 1 egg ble satt inn... Ingen på frys for de delte seg ikke tilfredsstillende nok... Men jeg fikk da 1 gullegg om ikke annet...
AniBer Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer som medlem i rugeklubben!!! Tror de regner fra den dagen egget blir satt inn, men er ikke 100 % sikker!! Masse lykke til i rugetiden fremover!! Søndagsklem
ikø29 Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Heisann og gratulerer med gullegget :-) Jeg krysser fingrene for oss alle i denne "klubben!" Lykke til videre :-)
Viktoriana Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Det med rugedager er så forskjellig. Har selv regnet dag 1 fra dagen etter innsetting. Lettere å være tålmodig da synes jeg. Lykke til med rugingen - håper det ender med en positiv test.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Da endte det bra til slutt ) Dette fortjente du etter den lange sprøyteperioden ;o) Lykke til med rugeperioden! Jeg syntes 1. uken gikk greit, men de siste dagen før testing var lange, men verdt å vente på, for jeg teste positivt. Håper du kommer etter snart!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Etter laaangt om leeenge er du endelig ruger -Gratulerer:o)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Tusen takk! Dere er jo så søte og snille her inne! :-D Absolut beste forum på dib og bim!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå