catva Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Nå kjenner jeg at frustrasjonen er på topp. Det er nå 14 mnd siden jeg sluttet med ppillen, og har ikke hatt antydning til egen mens. Er akkuratt ferdig med pergo kur som jeg avsluttet med ovitrelle sprøyte. I følge eggløsningstest så har jeg hatt eggløsning denne gang pga sprøyta(har ikke hatt eggløsning de siste 14 mnd heller, til tross for flere kurer pergo). Det er her frustrasjonen kommer inn, tror du ikke at egen mens plutselig kom i går, sånn helt ut av det blå? Hadde tenkt å ta graviditetstest i dag, i og med at det var god sjanse for at det faktisk hadde vært eggløsning. Men nå er jo ikke det noen vits lengre. Er det noen som har liknende erfaringer? Lurer på om det er en eventulell eggløsnign som har gjort at jeg har fått denne blødnignen pga at egget ikke er blitt befruktet???? Mye syting her, håper noen har tid til å lese dette likevel. Klem
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 ingen tvil om at din påskyndede eggløsning er årsaken til at du endelig har fått mensen. Men det er jo supert, beviser jo bare at du antakeligvis har hatt eggløsning;) da er det bare å telle dager og starte på pergo til rett dag (hvis du har resept da). Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå