vestlandsjento Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Eg skal forhåpentligvis starta første ivf forsøk om 1-2 mnd, men er veldig nervøs for hormonbehandlinga. Eg har prøvd purgeon ein gang før. Fekk for mange egg, og ingen slapp. Etter nokre veker fekk eg utruleg vondt i eggstokken. Legen meinte det var vanncystene som gjorde vondt. Fekk "anfall", med store smerter fleire gonger, men legen sa eg skulle vente tolmodig til vanncystene sprakk. Dette pågjekk i to mnd. Legen prøvde å tømme den største vanncysta ein gong, men den kom tilbake. Til slutt drog eg på legevakta. Blei lagt inn og dei gjekk inn med laparoskopi. Då var eggstokken snurra fira gonger rundt seg sjølv, og den holdt på å bli kvelt. Dei fjerna halve. Det som dei trudde hadde skjedd, var at vekta av cystene fekk eggstokken til å vri seg, og til slutt snurre seg. Er det andre som har opplevd liknande? Eg er nervøs for at dette skal skje igjen, sjølv om eg veit det er dyktige folk som skal behandla meg.
aagder Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Åj åj, det var da voldsomt! Når du har en slik historie så er jeg helt sikker på at du blir tatt ekstra godt vare på! Ikke hverdagshistorier dette her, så håper at du får en god opplevelse av dette neste gang!
vestlandsjento Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Ja eg får nok god oppfølging. Har høyrt mykje godt om Porsgrunn:) Glede meg jo utrulig og, men går inn i da med litt skrekkblanda fryd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå