Gå til innhold

April: Jadda, da har jeg prøvd å drite meg ut i svømmehallen også...

Anbefalte innlegg

Når man er drita trøtt etter ei tøff uke, snuppa våkner altfor tidlig med feil fot og man bestemmer seg for å ta turen til svømmehallen - ja da gjelder det å holde tunga rett i munnen. Noe jeg ikke gjorde i dag...

Oppmuntret over at det gikk så fantastisk bra sist gang (til tross for at hun på forhånd hadde panikk for dusj og vann i fjeset, og til tross for at hun trengte 20 min i vannet klamrende rundt min hals før hun ble "husvarm", så tok vi turen i dag også.

Denne gangen var det nesten gøy å dusje (wow - hun hater fortsatt å vaske håret hjemme), jeg hadde fått med 10er for å låse skapet (glemt sist gang), og attpåtil husket at det var lurt å ha med noe å spise i for Matilde mens jeg stelte meg. Leken i bassenget gikk som en drøm, selv om slutten viste tydelig at jenta vår ikke hadde fått nok søvn i løpet av natta (jfr innlegg om søvnmønster) - alle ord var forsvunnet fra vokabularet og erstattet med "iiiiihhhhhh" - høyt og skingrende.

Kom plutselig på at jeg hadde glemt nøkkelen til skapet i dusjen så jeg gikk inn og henta den.

Ferdig å bade og klar for dusj. Jammen har ikke Matilde lært seg å ELSKE å dusje - hun dusjet og dusjet og dusjet og dusjet, og var nesten hylende da jeg måtte dra henne bort for å få tørket henne igjen - triumf!!!

Kommer til skapet og skal få ut klærne - så har jeg feil nøkkel!!! *PANIKK* - noen må ha gjort samme sjakktrekk som meg å legge nøkkelen på det bordet man satte dusjtingene sine på mens de dusjet og mens jeg har badet så har de tatt med seg feil nøkkel ut igjen. Hva gjør jeg - Matilde maser om at jeg må åpne skapet. Prøver å titte ut i gangen for å se om gubben er ferdig, men der er det seff bare masse mannfolk, utenom min. Hm... Oppdager at Matilde har åpnet sjampoflaska og klint en gedigen klyse med den opp i rompa - jaja, får dusje litt til da, mens jeg pønsker ut en plan... Går inn igjen og ser en voksen dame som bare er med døtrene sine (hun er fullt påkledd og har ingen planer om å bade) - spør om jeg kan få låne telefonen for å få tak i gubben. Som seff ikke tar telefonen - GR!! Går ut i døra igjen og ser gubben står HELT UTE! Får heldigvis øyekontakt og han kommer inn - gud hvor jeg hater å stå i bare håndkleet på offentlig sted hvor alle anre er påkledd. Han forklarer for dama i disken for meg, og hun sier jeg må gå inn i hallen igjen å ta kontakt med en av svømmevaktene. JOda klart jeg har lyst til det!! NOT! Gubben forklarer heldigvis at det er direkte inngang til vaktrommet fra garderobene så jeg finner det (bak et omkledningsrom inni garderoben - hallo; hva ER egentlig en garderobe om ikke omkledningsrom?? - digresjon...). Får tak i to smellpene gutter (whyyyyy - jeg så jo ut som DEN utvaska kjerringa - likblek og med cellulitter herfra til månen) som igjen får tak i en dame som kan hjelpe meg. Og da hadde jo SAMTLIGE i garderoben fått med seg vimestabben min. Jeg hadde jo bare lyst å komme meg med lysets hastighet inn i klærne og HJEM, men neida - Matilde løper alle veiier, jeg oppdager hull på sokken (så da var jeg ikke bare utvaska og vimsete - jeg var slurvete med undertøyet også *dån*). Blir ikke noe av sminke før jeg gikk i bilen, jeg ville bare UT; UT; UT!!

Så - plant nøkkelen rundt håndleddet/ankelen med en gang dere tar den ut av låsen, drit i om den er i veien når du skal vaske eget og andres hår ;o)

Fortsetter under...

Kan trøste deg med at du ikke er den eneste ;-p

Det var vel andre eller tredje gangen vi var i svømmehallen. Vi hadde dusja og fått på oss klærne.. (med en hånd på henne samtidig som jeg kler på meg selv, har en tendens til å stikke av)

Vel ute av garderoben, og jeg puster lettet ut over at vi klarte det denne gangen også uten store scener..... Der tar jenta fart og springer som en gal rett inn i guttegarderoben!!!!!!!! HELT INN!!

Jeg etter med jakker og bagger og hele pakka! Fikk heldigvis tak i henne før hun sprang lenger inn til gutta! Men kan si det sto fem nakne og veldig paffe mannfolk der jah!! *flauflauflau*

Ble lenge til neste gang, og tror hun lærte også, for nå stikker hun ikke av lenger *bank i bordet*

*humre* Syns jeg ser dere begge to!! Har ikke hatt snuppa med på bading vi.. Eller, bare på private plasser...

Kan tenke meg at det var skikkelig flaut ja!! :s

Men veldig gøy at dere ville dele det med oss da!! hehe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...