Gå til innhold

Ang sex......

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet at jeg burde satt denne tråden inne på sexdebatten, men ser ut som om det er lite folk inne på den siden.

Har rett og slett ikke lyst på sex i det hele tatt. Fikk vårt første barn for 5 mnd siden. Skal innrømme at jeg aldri har vært noe glad i sex. Synes det er godt innimellom, men det er ofte sånt ork å komme i gang liksom. Føler meg ofte tom og sliten som mamma og når sambo spør om sex så har jeg mest lyst til å hyle til han og be han la meg være i fred. Føler at jeg gir og gir av meg selv.

Er det flere enn meg som ikke er så gira på denne sexen??? Håper lysten kommer mer etterhvert som overskuddet kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det bare gått 6 uker for min del, men eg har det på samme måte som deg.. er et ork å komme i gang og har ikke lyst i det hele tatt så jeg har tenkt å vente en stund enda

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte! Sønnen vår er nå 5,5 mnd (nummer 2), men jeg er ikke i nærheten av å ha overskudd til noe som helst...

I tillegg tror jeg kanskje jeg har fått hemoroider under svangerskapet/fødselen. Hvordan vet man egentli dette? Når vi en sjelden gang har sex så føles det ut som jeg må bæsje (unnskyld språket) hver gang han støter inn...

Hm, blir ikke akkurat bedre av det! Lysta er ihvertfall ikke der!

Men på den andre siden så jeg hadde jeg det på samme måte etter førstemann (minus hemoroider), men man må bare "tvinge" seg til å komme igang igjen. Det er som med søvn - sex avler sexlysten:)

Skrevet

Skulle bare ønske at jeg kunne kjenne på litt lyst innimellom. Greier ikke bli kåt engang. Har ikke noe med at jeg ikke elsker samboeren min.

HI

Skrevet

Samme her. Null sexlyst. 4 mnd siden fødsel. Har hatt sex noen ganger fordi jeg tenkte det var greit å "komme i gang" igjen, men det har vært særdeles ubehagelig og lite inspirerende.

Håper sexlysten kommer tilbake etter hvert. Ser gubben blir frustrert, men jeg orker rett og slett ikke og finnes ikke kåt. Har i tillegg hemorider og når det er vondt i underlivet er det ikke aktuelt for meg å la noen nærme seg meg.

Sånn som jeg kjenner det akkurat nå, vil jeg aldri mer ha sex igjen, men jeg regner med at dette er en fase som går over.

Skrevet

til anonym 19:47

drikk laktoseolje da er det lettere å gå på do og da gjør ikke hemoroidene vondt pga trykk i endetarm vertfall!!

hjalp meg veldig!! også teite meg smørte bare utvendige hemoroidene,tenkte jo ikke at de var innvendig også, men så smurte jeg innvendig i 5 dager, å da var jeg kvitt det gitt!!

Skrevet

Gi det litt tid, her var ikke lysten tilbake før snuppa var 7 mnd...

Skrevet

Er det ingen her som har hatt sex tidlig etter fødsel da??

Vi hadde ca 3 uker etter fødsel, vi elsker hverandre og har et utrolig godt sexliv, kommer jo litt på hva man gjør ut av det selv også eter fødsel...

Skrevet

her i gården hadde vi og seks 5 uker etter fødslen, og for min del var det den beste sexen jeg kan huske... jeg livner mer opp og får mer energi når vi har hatt sex... for det er liksom noe som bare er mellom oss to alene...

Skrevet

Kjenner meg SÅ godt igjen! Kunne vært jeg som la inn dette innlegget... Her er det 5 mnd siden fødsel, og vi har hatt sex 2 ganger.Har ikke vært noe særlig kåt, men følte det var på tide å prøve etter 4 mnd. Men det ga meg liksom ikke så mye, og sambo tror han ikke er bra nok for meg dersom jeg ikke har lyst. Han vet hvor jeg står på dette punktet, og blir nok frustrert til tider. Men det er søren ikke noe artig å mangle sexlyst heller, skulle ønske det ikke var slik.Føler jeg kunne gått leeenge uten sex, det byr meg imot til tider. Og det er IKKE sambo sin feil, jeg er like glad i han fremdeles. Men overskuddet er ikke der, og om kvelden har jeg lyst til å slappe av og gjøre andre ting når barna er lagt. Frister ikke å rulle seg rundt i sengehalmen! Vanskelig å få han til å skjønne dette. Mas gjør det bare verre iallefall, lysten blir enda mindre...Håper det forandrer seg.

Skrevet

Godt at det ikke er bare meg som har det slik. Ikke vondt ment jenter, men man føler seg jo til tider litt sær og unormal når sexlysten ikke er tilstede. når kvelden kommer vil jeg gjøre ting for meg selv. Slappe av på sofa eller lignende. Kjenner jeg blir rasende inni meg når samboeren antyder til sexkos. Føler meg til tider tråkket på og lite respektert. Synes innimellom han rett og slett ikke skjønner hvor sliten jeg er. Nytter ikke å si noe. Jeg gjennomfører da sex for å få noen dager fred rett og slett. Veldig synd at det er slik. Vil jo ta vare på han også oppi alt dette, men føler meg ofte helt tom. den tiden jeg har til rådighet til å hente meg inn vil jeg bestemme over helt selv.

HI

Skrevet

Hadde det sånn til ca 5 mnd etter fødsel. Nå hører det med til historien at jeg hadde store problemer med lysten leeenge før jeg ble gravid også.. Et under at det ble barn, kan man si...) Men nå har det jammen løsnet!!!! Jeg koser meg med sex og samliv på n helt annen måte enn før. Har fått tilbake overskuddet, går og legger oss tidlig av og til(type ca 21) og da er det lettere å få til synes jeg. Har aldri vært typen til å ha lyst etter midnatt!!!

Skrevet

Jeg hadde ikke spesielt lyst på sex til å begynne med, men feiret 3 ukers dagen til datteren min ved å hoppe i høyet med sambo, og det gikk så fint! Etter det har det ikke vært noe problem med lysten:) Føler at alt er normalt om ikke bedre enn før fødsel!

Skrevet

er hemorider egentlig?

kjente dette m "bæsje" her om dagen en gang da vi var midt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...