Gå til innhold

Til dere som har kjøpt Teutonia vogn i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har endelig funnnet ut av vognjungelen! Kommer til å kjøpe Teutonia Mistral enten i Norge eller Sverige.

Hvordan er prisene i Sverige sammenlignet med Norge på Teutonia? Hvor har dere handlet?

Hilsen

Topsie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi kjøpte Teutonia Mistral Kombi, den kosta 6798 sek og fikk 30% på den. På Nordbysenteret.

Skrevet

hvilke er den med kombi? er det med softbag eller hard bag?

vi kjøpte mistral med softbag på barnas hus her for en mnd siden eller noe. var på salg da. betalte 4500 kr..

Skrevet

Happyland er som regel billigere enn Babyproffsen på Nordbysenteret. Da jeg sjekket for en måneds tid siden, kostet Mistal/Prestige 4990,- på Happyland, softbag kostet 1290 og hardbag 1690. SEK. På Babyproffsen var prisen på vogn 5990,- og hardbag 1890,-

I Norge har jeg sett priser på vogn 6000 og hardbag 1900, så med kronekursen blir det litt å spare.

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene :)

Skrevet

Hei

Vi har kjøpt Teutonia Spirit (3 hjuling) på Babyproffsen i Töxfors. Kostet 7500,- svenske, (ca 6500 NOK) men fikk med alt ekstrautstyr (myggnett, hjulposer, en utrolig flott lammeskinnspose etc). Så er veldig fornøyd! Er bare å prute, så får du til en god handel! Pluss at du sparer en del på kursforskjellen :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...