Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har skuffelsen over negativt AIH lagt seg for denne gangen og salvie-teen kjøpt inn. Kan jo ikke bare legge meg ned og deppe til neste eggløsning :) Her må det planlegges :)

Skal ringe Riksen i morgen for å avtale oppstart med IVF. I mellomtiden er det bare å prøve på egenhånd. Og da skal salvie-te prøves denne gang.

Hvor mye drikker dere pr dag? En kopp nok?

Når starte? Når mens kommer eller drikker dere bare dagene i forkant av el? Jeg vet at det IKKE skal drikkes etter el.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg prøvde salvie-te for ett års tid siden, uten at det ga noe resultat for min del. Men det kan jo være veldig forskjellig fra person til person, så det er absolutt verdt å prøve!:)

Mener jeg leste et sted at man ikke skulle drikke mer enn en kopp per dag (og det holder, for teen er grusom! smaker pizzakrydder eller oregano...), og som du skriver; ikke etter eggløsning. Da kan det befruktede egget ha vanskelig for å feste seg, i.o.m at teen er slimløsende..

Et annet tips er slimløsende hostesaft! F.eks Solvipect. Den er ikke så fæl, og man tar bare en skje i slengen, et par ganger om dagen. Mye lettere å få i seg enn salvie-teen;) Den funka på meg, ble gravid. (Hadde desverre en MA i uke 6, uten at det hadde noe med hostesafta å gjøre!)

Skal selv igang med AIH etter påske. Har dere hatt mange AIH-forsøk?

Lykke til!

Skrevet

Glemte å svare på at jeg fikk beskjed om å drikke teen når som helst i syklusen, bare ikke etter el. Og at mannen med fordel kunne drikke en kopp, han og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...