Linnsy77 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er på besøk fra 0-1 år. Har bestilt denne vogna til gutten min på 7 mnd. Lurte på hvor lenge jeg kan bruke denne før den evt blir for liten? Om den blir for liten. Vet den ikke er blant de lengste sittedelene, men heller ikke av de minste. Noen med erfaringer?
shanty73 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har teutonia i flere typer vogner og er veeeeldig fornøyd!!!
Linnsy77 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Så bra! Du opplever ikke de som trange og korte nei? Da gleder jeg meg til vogna kommer!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Vi har den. Var fin når hun var helt liten- å kunne ha babyen mot deg når den er liten er et must. Men den er ikke min favoritt. Litt for liten og ustabil (særlig når babyen er vendt mot deg) til det. For kronglete å komme til kurven under vogna- særlig når barnet er vendt mot deg. Får ikke med seg veldig mange varer fra butikken. Om sommeren er det fint at den har netting under kalesjen slik at du kan løfte opp kalesjen og slippe inn luft. Vår lille frøken ville absolutt ligge på magen og se fremover. Dersom du har et langt barn så varer den ikke så lenge- ikke blandt de største (noe som er en kjempefordel dersom du du reiser mye med offentlig transport- skal pakke vogna ned i bilen etc.). Vi har en kort datter, så den skal nok holde til hun er 2, men vi skal kjøpe en ny til høsten med større plass ettersom hun sover i vogna i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå