Gå til innhold

Hvor lang tid bruker DU på og gå 8 km??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 45 min på å gå ruten mn på 5 km, så kanskje rundt en time da....

Skrevet

tja... den vanlige runden min på ca 6 km tar ca 1 t og 5 min, når jeg går alene. Med vogn bruker jeg 1 t og 10 -15 min.

På 8 km ville jeg sikkert brukt halvannen time da;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, da er vi trege da. Og jeg som syns vi gikk fort.. Nå skal det sies at vi måtte stoppe for og roe mini, og jeg fikk gnagsår på tåa pga noe som lå og irriterte... vi brukte 1 time og 50 minutt... med vogn da :P

Skrevet

Aaaaaaalt for lang tid ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha M ;)

Til mitt forsvar, bortsett fra gnagsåret, så har jeg sovet 2 timer i natt, fordi noen var i seng kl 4 i natt (mor ja), og var passe fyllesyk :P så kanskje jeg skal være fornøyd med egen innsats likevel :P

Skrevet

He he.

Hvor lang tid bruker du på å sykle en mil da?

Skrevet

Et par mnd sikkert;)

Kan ikke komme på når jeg sist gikk så langt... *huff*

Men etter påske skal jeg begynne å trene, så da blir det vel andre boller...

Skrevet

Mente at JEG bruker alt for lang tid.

Skrevet

gå? jeg har bil jeg :P

nei da.. hm.. jeg har aldri tatt tiden.. hm..

Skrevet

Vel, jeg bruker ca 1t på 5km, man da har jeg en svær fullt lasta søskenvogn å dytte forran meg vel og merke...

Skrevet

VIl tippe på at jeg vil bruke mellom 1 og 1 1/2 time. Med vogn.

Skrevet

I overkant av 1 time.

Er ikke det ca 10 000 skritt ca? det en skal gå på en dag "for at ikke tenna skal ramle ut den dagen", som Kari Jaqueson sa....

Vi har ikke bil, så det er litt i overkant av det eg går på en dag, for tiden uten vogn.

Skrevet

Hei! Jeg går en runde på 7,5 km hver dag og det tar med mellom 45-50 minutter med vogn. Jeg går for å trene og har gått slike hurtige turer hver dag i 10 år, så jeg har trening på det :-) Elsker å gå tur og en dag uten en lang, rask tur er en dag uten mening for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...