Libido- Skrevet 2. mars 2008 #26 Skrevet 2. mars 2008 Haha! nå kom jeg på noe.. når jeg var lita pleide jeg å lage toffin-smørbrød. En tykk bananskive med en toffin kule oppå. Det var jammen godt! *fnis*
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #27 Skrevet 2. mars 2008 Hæ? Off, skjønner at din helg er delagt.. Jeg for min del sitter her å koser meg meg hvit toblerone:) NAMMENAM!
dritgrei hei hei! Skrevet 2. mars 2008 #29 Skrevet 2. mars 2008 ha ha ha ha.... det skal heller ikke være mulig... jeg tror vi må gjøre alvor av den sjokoladeutkjøringa :-)
yvve73 Skrevet 2. mars 2008 #30 Skrevet 2. mars 2008 Jeg vil også ha de harde. Blir superskuffet hvis de er myke. Men de er jo oftest harde da. Har aldri sjekket dato på de, men kanskje jeg skal begynne med det..........
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 2. mars 2008 #31 Skrevet 2. mars 2008 Kjøp de i løsvekt som smågodt :) Da er de som regel myke, og du har mulighet til å prøvesmake
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. mars 2008 #32 Skrevet 2. mars 2008 Den sjokoladen har jeg gitt opp for lenge siden - nettop pga det du, HI sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå