Gå til innhold

Grrr, jeg er så lei!!!! Ang. sjokoladen Toffin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke den største tingen å irritere seg over her i verden, men likevel!

Hadde gledet meg skikkelig til å kose meg alene med en pose Toffin i kveld, og hva skjer? Joda, kulene er STEINHARDE!!! Nesten knekkaktig!

Åh, hvorfor er det alltid et sjansespill når man kjøper denne sjokoladen? Noen ganger harde kuler, noen ganger myk deilig toffee... sånn som det SKAL være.

BLÆRK :-(!!!

Skrevet

hehe.. derfor kjøper jeg ikke toffin

Skrevet

sånn har det vært i mange mange år. Jeg husker da vi gikk på kino sånn ganske ofte for 15- 20 år siden... da var det som å vinne i lotto om kulene var så myke som de egentlig skal være... kasnkje det er et slags "varemerke" :-)

Skrevet

Hvor er den lille pappkartongen med Toffin, som bidro til at tilgangen på FERSKE Toffin var god????

Skrevet

Hva??!!

kulene SKAL jo være harde inni!!!

send de denne veien alle sammen!

jeg sitter alltid i spenning og håper på at jeg har funnet en pose med mange harde

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja det er skikkelig irriterende =(

elsker det når de er myke! =)

Skrevet

Ja, AKKURAT!! Sånn husker jeg det også!!

Så gikk det maaaange år hvor jeg ikke kjøpte Toffin i det hele tatt, men så "oppdaget" jeg sjokoladen igjen - og opplever at ingenting har skjedd i løpet av 15 år!

Flate altså!

Er alene og kan derfor ikke komme meg ut for å kjøpe ny sjokolade :-(!

Skrevet

Nei dama, nå må du rulle inn :-)!!! Er du seriøøøøøøs? HARDE kuler?

*klaske seg i panna*

Men du kan få mine, altså :-)!

Skrevet

he he .... det er jo lett for deg å finne god toffin da :-) flest harde er lett mach å fikse :-)

Skrevet

hehe.. enig med "dama". Dei skal vere harde, for då blir dei sånn seige og gode når ein tygger dei:)

Skrevet

de harde er jo de beste, de andre smaker bare gørr. får alltid bare myke, jeg....

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Nei, de må være myke, for da kan du putte en hel håndfull i munnen. er de harde, må du spise en og en, ellers blir det så vanskelig å tygge!

Skrevet

Dessuten er jeg PREMENSTRUELL!!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil ha god sjokolade NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Ja, vet at jeg er litt ekstragavant med utropstegnene i kveld, må bare få fram budskapet)

*Late som jeg gir Freia et kraftig tupp i sjokoladeræva*

Skrevet

De harde er best! Skikkelig skuff når jeg trerffer på en pose myke, da får heller mannen spise de.

Skrevet

det er da man ønsker seg at peppes pizza har utkjøring av sjokolade... jeg har vært alene i mange år og vet akkurat hvor frustrerende det er, og hvor rørende det er om noen gidder å handle.. har du noen du kan ringe?

Skrevet

Du, der har vi jammen meg ei ny næring!

Starte opp med "sjokoladehuset" eller noe, hvor vi kjører ut DIGG hele døgnet! Og brus!

75 % rabatt ved PMS!

Skrevet

Jeg er med!!!!

Skrevet

ÅÅÅ! Er like irritert som deg altså! Men tingen er å finne ut når butikken har varelvering, med toffin da selvfølgelig, og DA kjøper du en pakke, da er den (som regel) fersk:) Men dette skjer ikke ofte siden ingen kjøper de fordi de er HARD! Skikkelig ond sirkel altså..

Har heller begynt å kjøpe New Energi, river av det på toppen, så er det "toffin" neders, men blir jo ikke det samme=/

Skrevet

Haha, nei ikke det samme - men hva gjør man ikke i toffee-nøden??!

Åh, nå fikk jeg lyst på de derre gooode, firkantede RENE toffene... de derre som hever smågodtprisen til det dobbelte vet du, bare fordi du puttet oppi to.

Filleren, nå tror jeg at jeg knakk ei tann!

MÅ jo prøve å få i meg disse steinkulene, åkke som. Søthunger er søthunger!

Skrevet

De er datomerket!

Når det er 2 mnd til de går ut på dato er de helt uspiselig, må helst være over et år ;-)

Skrevet

Jeg tror de rett og slett ligger for lenge i butikken.. de selger nemlig ikke så godt.. jeg har jobbet på bensinstasjon og i butikk, og toffin er kommet lengre og lengre ned på salgslista..

Skrevet

Er det muuuuulig!

DET skal jeg huske på, altså :-)! Da regner jeg med at det lønner seg å kjøpe Toffin på de store kjøpesenterene, hvor det sikkert er mest omsetning!

*aldri kjøpe Toffin på den mosebelagte nærbutikken igjen*

Skrevet

toffin skal være HARDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Skal jo være harde!!

Myke er jo bare ekkelt.. går i oppløsning og korner seg inni munnen.. fysj!

Skrevet

Nei, dette er visst ikke min sjokoladehelg.

Vet dere hva som skjedde i går?

Jeg kjøpte en KvikkLunch, og hva skjedde? Den var uten kjeks!!! Bare sjokolade!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...