Gå til innhold

Hvilket sigarettmerke er "midest"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe mildere enn Hvit Kent?

(Tjære: 1mg Nikotin: 0,1 mg Karbonmonooksid: 2 mg)

Skrevet

Ingen røyk er mild!Den skader deg uansett...:(

Skrevet

Var ikke det som var spørsmålet da!

Skrevet

Nei, hvilken røyk er MIDEST?? Eller skulle det være MILDEST? Svaret er INGEN!!

Ser for meg at du er en av de som driver og røyker i svangerskapet her, og har sååå dårlig samvittighet! Derfor skal du nå finne ut hva som er det mildeste du kan røyke, så du liksom kan ha litt bedre samvittighet..Men det kan ikke dere som røyker!! Stakkars baby sier jeg bare!!!

* Sint *

Skrevet

er barclay light blue om e ikke huske heilt feil?

Skrevet

Tror hvit Kent er den mildeste.

Skrevet

Barclay finnes ikke lengere..henter kent nå

Skrevet

Ja det skulle stå "MILDEST"

Resten av det du skrev stemmer men du svarte fortsatt ikke på spørsmålet.

Noen andre som vet?

Skrevet

hehe..

ja okey...

er kanskje ikke heeelt oppdatert på den fronten... ;-)

Skrevet

Om du tar deg tid til å lese dette...;)

Jeg røyket i begynnelse av 1. svangerskap - konstant dårlig samvittighet :( Leste denne boken som han omtaler - helt sprøtt - den virker...

Skrevet

hvit kent er mildest ja....kan folk svare på det hun spør om istede for å diskutere noe helt annet?

Skrevet

Det finnes ikke noe mildere enn kent hvit, men røyk er røyk uansett. Om man røyker prince med 1 mg nikotin eller kent med 0,1 så får du fortsatt i deg den skadelige nikotinen, men hvis du skal trappe ned og prøve å slutte så ja, kent hvit. Selv røyket jeg kent hvit før jeg klarte å slutte i 1 tri.

Skrevet

Beste måten å slutte på er å bare kutte tvert!! Ingen vits i å trappe ned eller gå over til noe mildere..Men har du tenkt å fortsette, er det jo bedre om du røyker det mildeste du kan finne da! Du klarer å slutte for ditt barns skyld, bare du setter barnet høyere enn deg selv!

Skrevet

Trur hvit kent er mildeste ja...

Er ikke godt å vite hva som er mild,medium og sterk lenger nei...

Light,highlands,red,black,blue......

Skrevet

Anonym 18:43

jeg vet ikke om du har røyket, det virker ikke sånn, for det er faktisk ikke lett å bare slutte tvert!

Det er en avhengighet, og akkurat som med rusmissbrukere og alkoholikere er det veldig vanskelig å stoppe, selvom du har et barn i magen har mange problemer med dette. Det må du da forstå etter uendelige innlegg anngående røyking og slutting.!

Skrevet

Skiver under på denne jeg..

Skrevet

Jeg må si det var et veldig merkelig sted å begynne å spørre om slikt....da ber du jo liksom om en diskusjon....

Vi gravide ikke røykere er virkelig ikke nådige mot røykerene.

Spesielt ikke vi som faktisk har sluttet nettopp på grunn av barnet i magen.

Kanskje det kan lønne seg å diskuterer røyk og styrker med andre enn hissige gravide mødre..hehe

Skrevet

Jeg signerer på både denne og anonym 18:43 om å kutte tvert! Å trappe ned er å lure seg selv til å tro at en er flink til å slutte!! Kutt med en gang og bare hold det!! Enkelt!! Gjorde det selv.....

Skrevet

Det er ikke så enkelt for alle..

Skrevet

Gi nå heller dama kreditt for at hun forsøker å legge forholdene så godt til rette som hun evner!

Synes det er flott at du vil finne det minst skadelige av dette ondet for ditt barns beste!

Hilsen ikkerøyker, som IKKE kan sette seg inn i hvordan det er å være nikotinavhengig.

Skrevet

Har erfaring med at det er bare å bestemme seg! Slutt med en gang!! Man har den viljestyrken hvis man vil! Må evt gjøre som rusmiskbrukere da (siden du sammenligner det med det), å skaffe seg hjelp til å slutte! Barna har jo ikke noe valg, de blir jo utsatt for denne giften om de vil eller ikke..Gir dere så faan at dere kan gi barna en røyk når de klarer å holde den selv også da? Vet dette høres litt teit ut, men dere utsetter jo dem for det samme da også!

Kan ikke de som vil ha barn hvertfall sørge for å slutte FØR de blir gravide da? Hvertfall hvis svangerskapet er planlagt? Skjønner rett og slett ikke hvordan de som røyker greier å leve med det.. Les "Endelig ikke-røyker", skaff dere hjelp-hva som helst!! Gjør alt i deres makt for å slutte-både for deres egen del og spesielt for barnas skyld!!

Skrevet

Jeg sluttet å røyke dagen før vi begynte å prøve på baby nr.1 sluttet tvert fra å ha røykt over 20 sigaretter om dagen i 14 år til ingen ting. Klart det er vanskelig men om man velger å få barn har man ett annsvar om å ikke skade ett annet liv som ikke har noe valg.

Veldig provoserende at dere sier man ikke hveth vordan dere har det. Det er bare unnskyldninger for å fortsette forgiftninger av babyen i maven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...