Får 2 tette Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Har så lyst til å kjøpe meg ny vogn. Noen med erfaring med denne vognen her? takker for svar som både sier positive og negative ting om vognen. Takk
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har. Er veldig fornøyd. Bruker softbag, men den begynner å bli litt trang med pose nå til lillegutt på 4 mnd. Valgte denne vogna fordi vi tenkte å bruke den som sportsvogn senere. Den er lav, og det synes jeg er en fordel. Jeg har ikke lufthjul, men ser at det kunne vært kjekt (men koster 1000kr, så gidder ikke... ) Og så veier den lite, og er grei å ta inn og ut av bilen. Men har skjønt at det ikke finnes noen vogn som er perfekt til all slags bruk, året rundt og til barn i alle aldre.....
*stinepine* Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 hei! jeg har teutonia mistral s, og var i utgangspunktet veldig fornøyd med den.. det er en "tung"/kraftig vogn uten at den veier for mye, og det er jo klart bra at det er en vogn de kan ha fra de er født til de slutter med vogn!! så plutselig syntes jeg liksom vogna ble så stor og tung, og følte at alle andre vogner var nettere og smartere liksom uten at jeg helt kunne sette fingeren på hva.. surfa litt på nettet og undersøkte vekt og mål på vogna og lignende, og ble positivt overraska.. mistralen er faktisk en av de letteste sportsvognene på markedet. så nå som jeg har hatt vogna i snart 5 mnd, og er blitt godt kjent med den er jeg kjempe fornøyd!! det er en fin solid vogn som vi kan ha helt til snuppa ikke vil sitte i vogn lengre.. som jeg sa er den tung og stødig uten at den veier for mye!! enste jeg synes er negativt med den er hjulene som stortsett følger med, det er sånne harde hjul uten luft, og de kan være litt store og brede.. men det som til gjengjeld er bra er at du kan bytte dekk, det er stortsett samme låsesystemet på alle teutonia vognene! vi har forøvrig 4 hjul!! og er veldig fornøyd med det!
Får 2 tette Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 Takk for svarene. Jeg har en Emmaljunga vogn nå og den er bare stor og klumpete. Det er derfor jeg ønsker en mindre vogn som er lettere å trille og ta med seg. Gutten min er 3 mnd. Hvor lenge kan han ligge i bagen? Blir den fort for liten? Hva gjør dere da?
*stinepine* Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 datteren min er 4 mnd ( født 16.okt) og vi kan fortsatt bruke baggen, men da med dyne, ikke pose og det funker helt bra!! har også brukt vogna uten baggen, men da med dunposen rett i sportsvogna og det funka like greit, så er nok ikke lenge før vi "kaster" baggen!! så hvis du skal kjøpe vogna nå og babyen din er 3 mnd, tror jeg jeg ville droppa baggen og bare brukt voksi/dunpose! lykke til!
Får 2 tette Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2008 takk for alle svar. Får tenke litt på det.... Men høres ut som en bra vogn )
Fire småtroll Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er kjempefornøyd med min, synes også det er en kjempefordel med punkteringsfrie hjul, punkterte mange ganger med Simo vogna jeg hadde før.. Den er også lett å trille samtidig som den er stødig og trygg, ikke noe vingling hverken på snø eller over fortauskanter. En eneste negativ ting og det er størrelsen på handlekurven under, den er altfor liten! For meg som pleier å gå til butikken er dette et irritasjonsmoment hver eneste dag...
Får 2 tette Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2008 Ja, det er ikke bra. Går selv til butikken hver dag.Trenger helt klart litt plass til noen poser. Godt å høre at også du er fornøyd. Virker som at dette er en god vogn!!
brattiann Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Hvis softbagen blir for liten, kan du kjøpe vognforlenger. Da kan vogna brukes som bagvogn lengre. Er forresten kjempe fornøyd med vogna mi. Passer like bra til bruk i byen som på landet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå