Gå til innhold

Hvordan er det med dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte bare å höre med dere hvordan dere egentlig har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det ganske tungt, men er optimist fordet;) Sliten, men håpefull:)

Du da?

Skrevet

for tiden ganske oppgitt.. har liksom mista litt troa.. prøver bare å konsentrere meg om det kommende usa turen og bryllupet i mai.. har en lege time 31.mars.. og da skal jeg bli sendt til oppfølging om jeg ikke har blitt gravid til da... men jeg har el til uka tror jeg, og da er samboeren bortreist på jobb, så de er ikke noe håp... du da? hvordan går det med utredningen?

Skrevet

Hei dere!

Det er ganske tungt her også. Man blir sliten av å vente,teste og bli skuffa gang på gang. Heldigvis er vi godt i gang med utredningen, skal få svar på prøvene våre den 11 mars... så jeg håper at det er positivt.

Det er så lett å miste troa ja når man bare går og går uten noen resultater...

Siden jeg ikke kan gi dere babystøv får dere få en skikkelig god klem:):)

Kristin

Skrevet

vi er også godt i gang med utredning, alt ok med samboern, så det henger på meg.

Ble spådd i stad på spå/horoskop, og hun kunne ikke se noen graviditet før juni... lenge til det...

Men vi må holde motet oppe, jenter;)

Krysser fingrene for dere;)

Klem Silje

Skrevet

jeg har blitt spådd at jeg skal bli gravid i mars med ei jente hihi.. etter kalenderen skal jeg ha el i dag. samboeren har reist bort på jobb i gjen.. han var hjemme i helga og ga med masse små rompetroll hehe.. :)

Skrevet

åh, spennende, krysser fingrene for at det klaffer for dere;)

Skrevet

ÅÅå så spennende! jeg har blitt spådd at jeg blir gravid med jente i april! Men nå går jeg til IVF så jeg vet ikke helt om jeg tør å håpe.... sjansene er ikke så store! Men ett lite snev finnes det vel:)

Jeg krysser fingrene for deg jeg! og alle andre her inne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...