Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Min elsker frukt og alle slags hjemmelagede fruktpuréer... Ellers så er han veldig glad i middag med brun saus. Og fiskeboller i hvit saus..
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Milla er 7 mnd og det beste hun vet er mm:o)
Linchen Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 8,5 mnd : Pære! I babyfeeder'n, han niholder på den og angriper posen - sååå godt er det!)
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Å, ja - sånn babyfeeder tror jeg vi må prøve:o)
Mammapudding Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Fruktpurè Hun er nesten 7 mnd..Ja og så fikk hun smake pannekake her en dag, DET var godt det:)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 6 måneder: pæremos er vel en klar ener, men jeg gir henne det ikke så ofte siden at økologiske pærer er vanskelig å oppdrive her (jeg liker å lage maten selv), gulrotmos er også en klar favoritt. Nå sist laga jeg gulrotpotetblomkål-mos til henne, det var litt uvant med så mange smaker på en gang, men det går vel over snart.
Linchen Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Veit ikke hvor lurt det er, men han fikk smake Bris med smak og han ble jo helt ørsk, ville ha mer mer mer! Og litt bolle, så ut som han koste seg stort. Jada, bring it on, regner med at noen sier fy, he he.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Hmmm.... Han elsker vel så og si all mat.. Tror nok brødskive med kyllingpostei er den absolutte favoritten. Når han ser boksen så blir han helt vill. Han sparker med bena og roper A A A A A A A mens jeg smører på og mmmmmmm nam når han får første biten. Det er så herlig å se på!! Av middag så er det spaghetti med hjemmelaget kjøttsaus. Da blir det også mye NAM Han er litt over 9 mnd.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2008 Glemte puppen jeg da:-D
mamazon <3<3<3 Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 7 mnd: Hjemmelaget gulrotmos og avokado-banan-mos! (Høres rart ut ja, men så tips på en babymat-side og prøvde det - hun digger det, det smaker egentlig bare banan, er jo en skikkelig næringsbombe!) Men mm er fortsatt favoritten.
nurket4a Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Her gaper han uansett hva han får, men det beste er vel fruktig kylling og torsk i folie til middag.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 å, det er mye - han spiser stort sett alt vi putter inn. Mango. Appelsin. Eplemos m/litt kanel i. Skive med prim/leverpostei/makrelli tomat Fiskeboller, potet og hvit saus. Kylling,potet,gulrot med litt kardemomme i. I tillegg til søte ting han får smake i selkap: Vafler, kake, is. Det er selvfølgelig supergodt - da smatter han bra mye
makkapakka med spire Skrevet 3. mars 2008 #15 Skrevet 3. mars 2008 Han er veldig matglad men når han ser druer blir han helt vill:O) Får han ikke så er han utrøstelig.. hehe. Så når jeg handler må jeg gjemme druene i handlevognen for han får me seg det meste. Er 11mnd
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 De var tom for rundstykker på butikken her forleden, så da ble det en småbolle. Og restene av den måtte vi krangle oss til, det var visst kjempegodt!! I tillegg er han kjempeglad i skiver, helst med leverpostei, kaviar og smøreost... Han er snart 11 mnd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #17 Skrevet 3. mars 2008 Sønnen min på 8 mnd eter stort sett det han blir tilbudt....men det som er snadder er eple i babyfeederen, hjemmelaga gulrotsaft, risgrøt, riskrem, brødskive med HaPå og most banan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå