Gå til innhold

trenger råd.... han har snudd døgnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 3,5 mnd og har snudd døgnet når det gjelder mat! Fra han var 7 uker gammel sov han natten over (kl 22-07) uten nattmåltid, det var en drøm!:) Nå derimot våkner han for mat kl. 01, 04 og 07 igjen. Vet er vanlig med nattmåltid på babyer i denne alderen,-men føler vi går gal vei liksom..

Tror ikke det er økedøgn, han spiser nemlig veldig lite på dagen nå. Bare vrir seg bort og gråter når jeg prøver å gi han puppen oftere (han får kun MM) på dagtid. Han spiser seg god og mett på natten!

Hva kan jeg gjøre for å snu dette? Nekte han mat på natten? Da blir det jo masse gråt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd med grøt på kvelden ?? kan hende han trenger mere mat...!

Snuppa mi våknet mye før vi starta med grøt - men etter det så sover ho natta igjennom...våken kun en gang og det er fast at ho våkner 2.30 vær natt.

Ellers så hadde jeg ville gitt han pupp/melk de gangene han våkner..

Jeg gir Mathea masse mat før ho skal sove - jo mere ho får jo bedre sover ho.

Skrevet

du skal gi bebyen din mat når han våkner ...

Skrevet

Jeg har gutt på ca samme alder. Han har dessverre aldri sovet uten 2 nattmåltider...

Men jeg kjenner meg igjen i oppførselsen på dagtid. Det kan være at han er blitt mer utålmodig og ukonsentrert fordi verden rundt er mer spennende. Prøv å amme han på dagtid i et mørkt og stille rom når han viser tegn til at han er sulten.

Jeg ville ikke nektet han mat på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...