Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Gutten min er 3,5 mnd og har snudd døgnet når det gjelder mat! Fra han var 7 uker gammel sov han natten over (kl 22-07) uten nattmåltid, det var en drøm! Nå derimot våkner han for mat kl. 01, 04 og 07 igjen. Vet er vanlig med nattmåltid på babyer i denne alderen,-men føler vi går gal vei liksom.. Tror ikke det er økedøgn, han spiser nemlig veldig lite på dagen nå. Bare vrir seg bort og gråter når jeg prøver å gi han puppen oftere (han får kun MM) på dagtid. Han spiser seg god og mett på natten! Hva kan jeg gjøre for å snu dette? Nekte han mat på natten? Da blir det jo masse gråt...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 har du prøvd med grøt på kvelden ?? kan hende han trenger mere mat...! Snuppa mi våknet mye før vi starta med grøt - men etter det så sover ho natta igjennom...våken kun en gang og det er fast at ho våkner 2.30 vær natt. Ellers så hadde jeg ville gitt han pupp/melk de gangene han våkner.. Jeg gir Mathea masse mat før ho skal sove - jo mere ho får jo bedre sover ho.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 du skal gi bebyen din mat når han våkner ...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har gutt på ca samme alder. Han har dessverre aldri sovet uten 2 nattmåltider... Men jeg kjenner meg igjen i oppførselsen på dagtid. Det kan være at han er blitt mer utålmodig og ukonsentrert fordi verden rundt er mer spennende. Prøv å amme han på dagtid i et mørkt og stille rom når han viser tegn til at han er sulten. Jeg ville ikke nektet han mat på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå