Gå til innhold

Hvordan slå sammen EasyWalker Sky med sittedel?

Anbefalte innlegg

Vi har til nå brukt bagen på Easywalkeren vår og det har vært veldig greit å slå denne sammen etter at vi har tatt av bagen.

Nå tar vi imidlertid i bruk sittedelen, er det slik at man må kneppe av hele sittedelen hver gang man slår vogna sammen? På hjemmesiden er det bilde av vogna sammenslått med sittedelen på, men brukermanualen sier ikke noe om hvordan dette lar seg gjøre.

Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Vi vurderer å kjøpe denne vogna. Er du fornøyd? Hvor lenge kunne du bruke bagen før babyen ble for stor? Er den enkel å pakke sammen og ta med i bilen? Kjøpte du vogna på nett eller i butikk. Håper du har tid å svare meg:)

Hei! HI her. Vet ikke om det var meg du spurte, men jeg tillater meg å svare :o)

Vi er veldig fornøyde med vogna og sannelig greide vi ikke å slå den sammen som sportsvogn også. Vi hadde monterte sittedelen litt feil.

Nå har jeg begrenset (d.v.s lik null) erfaring med andre vogner, men denne er iallefall veldig god. Den er utrolig lett å trille, enkl å slå sammen, lett i vekt (enkel å pakke i bilen) og blir liten og kompakt sammenlagt. Bagen er visst en av de større og vi bytter på grunn av barnets alder og behov for å se rundt seg, i størrelse kunne vi brukt bagen en god stund enda (barnet er 8 mnd, men prematur og ca 65cm lang). Vi har også brukt den en del med bilstolen på. Jeg har ingen problemer med å anbefale Easywalker Sky på det varmeste!

Vi kjøpte vogna på Svinesund og sparte nok litt på det.

Ønsker deg lykke til med vognvalget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...