Gå til innhold

7mnd og nattammer mange ganger enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som gjør det? Gutten min spiser godt om dagen så er jo helt unødvendig. Har ikke orket å ta kampen enda. Når planlegger dere å gjøre det? Tenker litt på påsken for da har jo mannen litt fri. Vet ikke om man skal ta hele natten med en gang eller la han få ett måltid, hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det er velig mange ganger han spiser på natta, kan du prøve å gi han grøt med mme i stedet for vann på kvelden, det gjorde så jenta mi gikk fra å spise minst 4-5 ganger på natta til 1-2.. :) hun er 8 mnd nå, og denne uka har vi sluttet helt med nattpupp, gikk mye lettere enn forventet. :) lot henne gråte og var bortom senga og strøk henne over håret og gav smokk i blandt, til slutt roet hun seg. første natta tok det ca 20 min, andre litt over 5, tredje var det bare å gi henne sutten, 4 grein hun ei stund igjen, mens nå i natt har hun vært helt stille.. :)

Skrevet

Jeg begynte for en uke siden (gutten er 6mnd). Han er lett og legge om kvelden og når han har våknet i ett-to tiden har jeg tatt han opp i sengen til meg som vanlig. Istedet for å tilby mat har jeg lagt meg inntill han og gitt han smokken. Det har gått over all forventning, ingen gråt ennå og henholdsvis 6timer, 5imer,12timer,8timer og 7timer uten amming de siste nettene. Må gi smokken noen ganger, men stadig færre ganger (2 ganger inatt).

Han var skikkelig ammegal om natten så jeg er overrasket over hvor lett det har gått.

Av og til er det slik heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...