Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet at den nye teorien sier at man skal drikke minst 3 liter væske per dag, men etter laaaaaang erfaring og 6 uker på sykehuset nå, så sier jeg en ting - IKKE DRIKK og spis minimalt. Spis noen mariekjeks og sug på isbiter, alt man har i seg går rett ut i buken.

Det er min erfaring, så kan teori være så mye teori det vil, det funker ikke i praksis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Julie

Hvordan merker du at du er overstimulert?? Hva er de vanligste symptomene? Jeg er "ekstremt" oppblåst bare 5+2 på vei,ser nesten ut som i 7 mnd allerede. Mulig det er bivirkning av crinonen,men sluttet på den for en uke siden?

Og hva slags behandlig får du?? huff du har ligget leeenge på sykehus,noe som er gørrkjedelig??

Lykke til i allefall

Klem:)

Skrevet

Hei Aget

Du merket veldig godt når du er overstimulert slik jeg var, for jeg bare vokste og vokste, og hadde sinnsyke smerter-kjentes ut som jeg skulle sprekke. gikk fra ikke gravid til høygravid på 2 dager....etter min erfaring bør man ikke spise og drikke, det endte bare med at jeg måtte tappe hver gang. Nå har det stabilisert seg, etter 7 uker, men magen er fortsatt ikke på vei ned ennå....

Lykke til, håper virkelig du slipper å være overstimulert, det er ikke noe moro :-(

klem

Skrevet

Hei Julie:)

Nei,jeg har ikke noe smerter egentlig,bare diger og sprengt liksom, ikke gått opp mer enn 2-3 kilo,ikke så mye det selv om det er mer enn nok!!

Har du kommet deg hjem fra sykehuset?? Har du måttet være der hele tiden uten å få vært hjemme?? Du må ha vært igjennom et helvete?? Føler virkelig med deg!

Lykke til,så ønsker jeg deg et videre svangerskap UTEN noen som helst komplikasjoner.Nå har du hatt nok!

Klem

Skrevet

Hei

nå er jeg hjemme fra sykehuset, men er fortsatt stoooor og hard, men nesten smertefri....det har snudd, så blodprøvene og div verdier blir bedre og bedre selvom jeg har mye væske igjen i buken. Jeg har nok lagt på meg 10-15 kg i væske og ja jeg var på sykehuset hele tiden, har vært kjempedårlig hele tida, måtte tappe 1-3 ganger i 11 dager. De ville tappe meg på kontroll igår også, men jeg nektet. kroppen trenger mottrykk for å jobbe seg tilbake. Jeg skal love deg at det har vært et smertehelvete jeg aldri vil oppleve igjen, så mistet jeg babyen nå-skal vi aldri mer prøve IVF. nei takk.Nå vil jeg bare bli frisk og smertefri og ha et fint svangerskap videre. Godt å høre at du har en langt mildere variant, det er jammen bra :-) Er du gravid? Det blir visst ofte verre for de som er gravide.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...