Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Nesten daglig blør jeg neseblod og enkelte dager kan det være snakk om flere ganger om dagen. Flere som har det sånn? Minner meg om barndommen for da blødde jeg også mye neseblod. Har hørt at vi som har lav blodprosent blør raskere. Jeg sliter med å få opp blodprosenten min, selv om jeg tar jern hver dag, og spiser jernrik mat. Er det mer vanlig å blø neseblod mens man går gravid? Er ofte tett i nesen, men tør nesten ikke snyte meg mer, på grunn av at jeg da begynner å blø.
lip smacker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg blør også nese blod,nesten hver dag.Gjorde det i mitt forrige svangerskap også.Plagsomt,men ikke farligt! Tror heller ikke at du får mere blodmangel pga dette;-) Jeg er også veldig tett i nesen hele tiden,men jeg snyter meg når jeg føler behov for det,å som regel ender det i neseblod;-) Vet ikke om det finnes noen gode råd mot dette,men du kan jo prøve sånn balsam spray,som du får kjøpt på apoteket,det er god hjelp mot tørre slimhinner :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 godt å høre det er flere..ikke hver dag..men ofte så har jeg blod i nesa når jeg våkner om morgenen..nesten hver dag iallefall
mama73 m/tre søte små Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har også blødd litt neseblod under graviditeten. Legen min sier at det er helt vanlig og forteller at dette har noe med skjøre slimhinner å gjøre, som man ofte får under en graviditet. Noen kan blø fra underlivet, andre fra nesa. Jeg har gjort begge deler...,- jeg har skjøre slimhinner.... Prøver å unngå nesespray når jeg er tett, men skyller nesa av og til med et sånt nesehorn fra apoteket. Litt ubehagelig i starten, men veldig effektivt på meg i hvert fall;)
gutiina Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Blødde aldri neseblod før jeg ble gravid, nå er det nærmere hver dag. Trasig, men sånn er det bare. Slimhinnene vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå