Gå til innhold

Hvor lenge har man bruk for babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antenna på vår er ødelagt, så den funker dårlig. Men det er kanskje dumt å kjøpe ny, nå når hun er snart 2 år? Hvor lenge bruker man det?

Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg fikk en når småen var liten, men må innrømme at jeg aldri fikk brukt for den...

Småen er 22 mnd, og hadde vel egentlig ikke falt meg inn å kjøpe nå...

Men jeg har ei vennine som brukte babycall til jentungen var 4år... Så det er smak og behag... Om dere bruker den mye eller lite liksom...

Skrevet

Ja, det er jo sant!

Skrevet

Hei. Kjøpte en babycall når mini var baby. Hjemme brukte vi den kun i 7-8 mnd (livredd for at jeg ikke skulle våkne hvis han gråt) men fant ut etter hvert at jeg hørte han fint om han våknet.

Bruker den aldri hjemme. Men det er jo ganske kjekt å ha når man event. er på ferie eller noe, jeg er i hvert fall glad vi har en babycall.

Så kommer det selvsagt an på om dere hører henne fint hjemme uten babycall også, da. Størrelsen på hus/leilighet/om hun sover ute osv...

Skrevet

Bruker den ikke inne i tilfelle.

Men tenkte mest på det nå pga noen ferieturer vi skal på... Hun sover ute på dagtid, så er jo kjekt da også...

Skrevet

Det kommer jo litt an på hva dere selv synes.

Det er mulig at vi vil ha behov for å kunne høre om det er lyder inne i huset på kvelden i noen år til.

Vi har nemlig badestamp i hagen og den brukes året rundt. Det er vanskelig å høre om hun våkner når man er uti stampen.

Nå har det ikke vært er "problem" enda, siden vi ikke bor hjemme for tiden, men når vi kommer hjem, vil vesla være fire år.

Jeg tror nok at vi kommer til å bruke BC'en en stund etter det.

I huset her vi bor, har vi ikke brukt BC siden hun var 1 1/2 - 2 år.

Skrevet

Ja, kanskje jeg får ta en titt på finn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...