Gå til innhold

Noen her som er litt kjente på Charles De Gaulle?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja bagasjen skal gå automatisk men den gjør ikke det alltid. Tror aldri bagasjen vår har kommet med samme fly som oss fra CDG ved mellomlandninger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt problem med bagasjen her...

Skrevet

Alle flyplasser har da virkelig ikke samme skilte system. Men som oftest klare man å skjønne hvor man skal uansett. Problemet på CDG er at alt tar så lang tid der. Hvis de ikke har gjort noen drastiske endringer siden sist jeg var der.

Største problemet på CDG er ikke å finne ut hvor man skal men at det tar tid, og spesiellt hvis det er sån fortsatt at man mange ganger ikke kan sjekke inn på den flighten videre fra CDG for at dem ikke har åpnet systemene for det enda da man sjekker inn på første flyplassen.

Hvis du har fløyet mye må du vite at det finnes mer og mindre funksjonelle/disfunksjonelle flyplasser. CDG er vel den fjerde eller femte verste i verden. Den listen toppes selvfølgelig av Heatrow

Skrevet

Takk tingeling! I mitt hode er 2abcd osv i samme terminalbygg, men forstår at jeg må forflytte meg litt...;) Er heldigvis ganske godt vant med flyplasser, så tror og håper det skal gå greit! Men skal høre med kabinpersonalet, vil tro det er flere som har samme ruta som oss på dette flyet...:)

Skrevet

På CDG mener du? Da har du kanskje vært heldige. For jeg vet maaaange med oss som har sverget på å aldri sette sin fot der igjen. Men nå er det noen år siden jeg var der sist. 3 - 4 år i hvert fall.

Skrevet

Personlig syntes jeg CDG og air france er et helvette... hehe - ja, har veldig dårlige erfaringer med begge... Men den flyplassen tar kaka - makan til uoversiktlig opplegg skal en leite lenge etter... Lurt som du gjør å finne ut av litt sånn med terminalbygg på forhånd - jeg har rotet fælt når jeg har mellomlandet der, hatt et par timer og skal helt i motsatt ende av flyplassen - men det visste jeg jo ikke selv... og ikke en kjeft som ville svare meg på engelsk, jeg spurte og fikk svar på fransk, så prøver jeg da på min stottrende fransk å få noe ut av det...men neida... jeg har sikkert hatt maks uflaks også...

Skrevet

Hehehe, ja det er det intrykket de fleste har av CDG. Får håpe HI får bedre intrykk av CDG=)

Skrevet

Ja, det håper jeg også at hun får!! :) Jeg er også veeeldig reisevant og har aldri opplevd noen flyplass som stressende/uoversiktlig, man klarer alltids å finne frem... Det var før jeg endte opp på CDG..hehe, c",) Men iogmed dere har kjøpt en "pakkereise" så vil jeg anta at det er endel fler som skal videre med samme fly som dere. Årner seg helt sikkert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...