Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei. Fikk ei nydelig lita jente for to uker siden. Problemet er at vi ikke klarer å finne navn til henne.. Broren heter Markus så det bør jo passe litt... Noen som har forslag??
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Marie eller Maria......... Mange fine navn og det er jo veldig forskjellig hva vi syns er fint. Gratulerer og lykke til
bruse Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Tja.. Markus er ikke et navn jeg ville valgt selv, så er vel ikke den rette til å foreslå.. Og så vet jeg ikke helt hvordan du vil at det skal passe.. Begynne på M? Samme opprinnelse? Bibelsk? Kanskje du kan begynne med å tenke gjennom det? Av erfaring har jeg lært at det ikke nødvendigvis er smart å be andre om forslag til navn. Det er utrolig variasjoner på hva folk liker og ikke liker. Det viktigste er at dere finner noe som passer til deres personligheter (og barnets om dere har sett noe av den enda).
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 emilia linnea amalie eilin Mia/Mie Angelica
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Det spørs jo om du vil ha navn som begynner på M ... Alle våres barn har navn på M ,har kjørt oss litt fast....... he he... Jeg liker veldig godt Marthe , Maria og Mathilde.Jeg likernavn som er gamle og klinger norskt.
bruse Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Hei, jeg liker også navn som er gamle og klinger norsk. Stussa på at du brukte h i Marthe og Mahilde. Nettopp fordi jeg foretrekker at det klinger norsk foretrekker jeg Marte og Matilde!
*stinepine* Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 mathea, eller moa... fine, men litt spesielle navn som funker med markus!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Må jo ikke være på M eller? Emma Elise Linnea Ella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå