Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 TJA, han glimter til innimellom. men det er ikke så ofte akkurat. om sommeren kan han plutselig vært ute å plukket blomster til meg. det er koselig
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Han påstår at han ikkje er det..men eg vil påstå at han er det. Og det ganske ofte, faktisk. Han seier at han elsker meg kver einaste dag. Lager ofte mat til meg(smører skiver, setter på kaffi o.l.). Han seier han liker å gjere amå ting for meg ;-) Blomster og sånt får eg ca. aldri, men det er heller ikkje nødvendig syns eg.
Gjest vierge&musovic Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Nei og det er ikke jeg heller. Det hender han sier og gjør søte ting da. Men vil ikke se på han som en håpløs romantiker
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Ja, han er romantisk av natur tror jeg;o) Som da han kjøpte nytt hus til oss rett før Tobias (førstemann) ble født. Hadde SÅ lyst på det huset, men det så ut som om det gikk for høyt for oss....men så fikk han tak i det likevel. Jeg var på jobb (jobbet da deltid på VeroModa utenom skolen) og fikk en svær bukett med hvite roser levert på jobben, med et kort som stod Til xxxxx og Tobias (som var i magen) Gratulerer med nytt hus. Elsker dere" Hormonell som jeg var + ble superoverrasket satte jeg i å stortute av lykke, he he - var helt skjelven resten av dagen:o) Han er generelt veldig romantisk ift å gi meg blomster og små oppmerksomheter uten noen "grunn" og er også flink med gaver til bursdager og jul - han gir ikke bare praktiske ting, men liker å fleske til med smykker ol som han vet jeg blir veldig glad for - som til sist jul da jeg fikk noen lekre diamantøredobber som jeg hadde siklet på, som passer til forlovelsesringen min - hadde så lyst å ha de til vi gifter oss...men de var jo altfor dyre....men jammen fikk jeg de ikke:o) Det er sånn typsik han:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå