Gå til innhold

Kjempebra Aurora!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du spådde riktig, gravid innen april. Testet gravid i dag på clearblue.

Da jeg har gått på Pergotime første kur denne pp, og i tillegg tatt Provera fra EL, er jeg litt bekymret for at den lille ikke klarer å holde seg fast, når tar siste tablett med denne i dag.

Vil du være så snill og spå oss igjen, og denne gangen hva du tror om svangerskapet vårt, går det bra?

Min kjære: 280979

jeg: 220578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da,Masse gratulerer til deg.

Den lille klare og holde seg fast.Får opp at du vil få en tidlig ul rundt uke 7.Da vil du se at hjertet til den lille slår.og det vil roe deg ned enn masse.

Skrevet

Tusen takk for det Aurora. Ble veldig glad nå.

Skrevet

Hei Aurora, trenger litt hjelp igjen.

Har de siste to dagene mistet følelsen av å være gravid, mindre ømme bryster og som sagt følelsen. Da jeg ble satt på cyclogest av gynekologen min pga spotting dagen etter positiv test, får jeg jo ikke blødning ved evt MA eller SA så hadde vært fint om du kunne spå meg igjen. Er veldig nervøs og lei meg nå.

Skrevet

vil bare dytte denne litt opp igjen i påvente av svar.

Skrevet

Hei du.Joda tror nok at det kommer til og gå bra.Får ikke opp noe negativ engergi her så da krysser vi fingrene.Masse lykke til og prøv og slappe av.

Skrevet

Takk igjen Aurora.

Jeg skal nok prøve og tenke positivt og slappe av, men er ikke lett. Skal gi deg tilbakemelding.

• 1 måned senere...
Skrevet

Da var det klart for oppdatering fra min side.

Har vært på UL i uke 10 og der var den peneste lille baby spira, bankende og hjerte og sprell med armer og ben.

Så jammen ser det ut til at du får rett, at den lille sitter fast.

Takk igjen Aurora.

Skrevet

så flott.Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...