Gå til innhold

Fryktelig opptatt av dette med fast og fri øreflipp :-D

Anbefalte innlegg

Andre her som er litt inne på dette? Fri øreflipp er dominant! Jeg har fire barn med en pappa, hvor jeg har fast øreflipp, pappan har fri. Alle fire ungene har fått fri. Nå har jeg fått en til liten, sammen med min nye sambo, som også har fri øreflipp - og joda, lille prinsessa har fått fri hun også :-) Får ikke til og videreføre denne øreflippen min altså :-)

Fortsetter under...

He, he - nei ikke jeg heller;o) Har fast øreflipp selv, og ingen av ungene våre har fått det - begge har fri etter pappen...meeeen det rare er at pappa har fast øreflipp og mamma har fri, men både meg og min søster har fått fast....

Fri øreflipp sitter liksom ikke fast helt inntil ansiktet, dingler på en måte. I min famlie har både mamma, pappa, jeg og mine søsken fast øreflipp...men ikke søren om jeg kunne få være litt dominant :-)

Annonse

fast er når det skråer jevnt inn mot der som øret er "festet", det er ikke noe flipp på en måte. De løse henger jo litt ned, de faste skråer bare jevnt.

Mamma har fast, pappa har løs og jeg og mine søsken har løse. Vi trodde en stund at mini hadde fått fast, men det blir nok flipp på han også ser det ut til :-)

Gjest Riga + snulla & vesla

Jeg hater de faste øreflippene mine...arva dem av min teite far, og har alltid ønska meg frie øreflipper! Jentene har litt midt i mellom...må nok vente litt for å se åssen det blir til slutt.

litt gøy med sånne arvelige ting..

Nytt eksempel:

eks 1

Hold hendene flate forran deg,

legg armene i kryss forran deg, slik at lillefingerene ligger inntil hverandre.

Har du rette eller bøyde lillefingre?

eks 2

rekk ut tunga,

kan du bøye sidene opp/lage et sugerør med tunga?

jeg har bøyde lillefingre og kan bøye tunga.. hva kan dere?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...