kattyskytten Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 noen erfaringer med denne? Lurer på om jeg skal kjøpe denne eller brio happy duo:)
attpåklatt!! Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har den! Og har brukt den i 5 mnd nå, ikke dukket opp noe neg, enda! Synes en får mye for pengene!!
kattyskytten Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Så bra! Syntes og det hørtes ut som om man får mye for pengene! Får jo med litt ekstra utstyr.
Lifelines Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har den også, og sier meg enig med at det er mye for pengene. Jeg har vært kjempefornøyd med bag-delen, men er ikke så veldig fornøyd med sportsvogndelen. Gutten min er ni måneder og litt stor, jeg syns faktisk det blir litt trangt når han har yttertøy og pose. Det er en slags metallramme rundt ryggen som gjør at det virker trangere. For den er egentlig ikke smalere enn de fleste andre vogner, har kikket litt rundt... Den er i hvert fall solid og god, behagelig å trille. Litt tung, men det er vel alle vogner av den typen. Klassisk fin og se på, og mye ekstra som følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå