Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Skurv kommer og går, og det er ikke noe unormalt i at en på 10 mnd har det. Flakene kan være hvite eller sterkt gule, tynne eller tykke, over store områder eller bare bestå av noen små flekker - you name it. ;o)
*MeA* Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Skurv er en sopp og det er veldig vanlig. Blir "flakene" for tykke så kan dette visstnok ha innvirkning på hårrøttene (men ingen har sagt hva som er for tykke). Tips for å fjerne skurv er å ta babyolje på henda dine og gni det inn i håret/hodebunnen på babyen. La dette virke i en time eller to og bruk deretter en barnekam som du grer håret/hodebunnen med. Dette funker kjempe bra.
petite fleur Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hs anbefalte salisylolje til meg, jeg smører det i hodet hans på kvelden og tar på lue. Han ligger med det om natta, og om morgenen grer jeg forsiktig gjennom med lusekam før jeg vasker bort oljen. Har brukt det 3 netter nå, ser stor forskjell ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå