candymams Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Min gutt blir et år om en drøy uke,men ser ennå ikke ut som en bestemt øyefarge. Jeg har brune og mannen min blå og Mathias har brun,grønn,blå...Noen som vet når fargen stopper å forandre seg, når de får den endelige fargen? Jeg trodde det var 1 år, men....
1kar&1møy&meg™ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Det skal være rundt ett års alderen de får den rette fargen. Jeg har selv grønne øyne noe som er veldig vanlig dersom foreldrene har en av hver farge så du skal ikke se bort i fra at øynene hans blir grønne. Kjenner flere med akkurat den fargen du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Aner ikke, men våre var født med mørke brune øyne, og det har de fortsatt
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Aner ikke for å si det slik. Barnet mitt var født med brune øyner og har det fortsatt. Vi begge (foreldre) har det, så jeg regner med at han ikke får blå øyner da;))) Men alt fra frem til 2 års alderen har jeg hørt at fargen kan forandre seg på øynene,så du får bare vente og se.. Blir spennende da å se hvilke farge han ender opp med.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Min hadde svarte øyne da han ble født, pappaen har brune og jeg har blå, og i løpet av noen mnd hadde han blå øyne, det har han fremdeles og er snart 2 år. Jeg har hørt at rundt året er fargen endelig.
mammmamia ** Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Begge ungene mine har hatt riktig farge helt fra starten de :-) Mørke blå som har blitt gradvis lysere :-) Men sambo sine øyne er veldig blandingsfarget (sånn blå-grønn-gul-brun) og forandrer seg stadig vekk, så om barna har veldig blanding er det ikke nødvendig at den fargen de har ved ett års alder kommer til å være for alltid :-)
høstbarn:) Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Vet ikke. Min gutt ble født med blå øyne, ble gradvis lyseblå. Slik har de vært i mange måneder nå. Ser ut som de blir slik ja. Han er 13 mnd nå.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Storebror var drøyt 2 da han fikk brune øyne. Før det var de blå, så med litt grønt og grått i...Etterhvert kom det mer og mer brunt. Onkelen hans var 7 da han fikk brune øyne, før det hadde han et brunt og et grønt øye ))
candymams Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 he he, ja da venter jeg i spenning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå