Gå til innhold

Magnus eller Oskar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er penest og hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ingen av dem - liker ikke magnus fordi det minner om Magne, som jeg forbinder med noen snodige typer + at det lyder så hardt + at det er poppis (7 plass)... Oskar synes jeg også er et hardt navn + veldig poppis (24 plass). Men, får jeg kniven på strupen og må velge hadde det blitt Oscar, med c - da blir navnet litt mykere - synes jeg.

Skrevet

Jeg liker begge to veldig godt:)

Holder kanskje en knapp på Magnus.

Skrevet

Før likte jeg ikke navnet Magnus i det hele tatt! Grunnen var at jeg gikk i klasse med en ekkel, litt overlegen fyr på ungdomsskolen, som het Magnus. Men det er noen år siden nå, og jeg har fått denne fyren litt på "avstand", så nå begynner jeg å like dette navnet mer og mer, og jeg tror at etter hvert kan jeg til og med finne på å bruke navnet Magnus hvis jeg får en sønn, som oppkalling etter min oldefar. Det er egentlig et pent navn!

Oskar liker jeg også mer og mer. Syntes ikke det heller var noe særlig pent før, litt gammelt og hardt kansje... Men de nye naboene har en gutt som heter Oskar, så jeg har blitt vant med det, og synes det blir bare finere og finere ;-)

Skrevet

Jeg liker begge, men ville vel valgt Magnus. Det har et flott kongesus over seg......

Jeg er klar over at Norge har hatt to kong Oscar også, men de var svensker da.

Skrevet

Magnus og Oskar er like fine begge to... Litt lettere og si Oskar....

Skrevet

Syns Magnus er finest. Har hatt det på lista mi pga oppkalling. Litt lei av Oskar også. Synes det er flere som heter Oskar enn Magnus.

Skrevet

Syns Magnus er fint og stødig - et skikkelig guttenavn!

Oskar er greit, men personlig klarer jeg liksom ikke å like det sånn supergodt.

Skrevet

Pusen min heter Oskar... Syns det i grunn er like fine navn.. Det er ikke lett å velge nei.

Skrevet

MAGNUS er det nydeligste guttenavnet jeg vet. Har selv en Magnus på 2,5år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...