Millamor - 77 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Så venter veldig i spenning. Noen andre som også har gjort det nå og venter.. Har jo litt mer håp denne gangen, så håper så inderlig at det kan klaffe nå.
elmaaani Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Jeg har begynt med pergo og skal til inseminering om ca en og en halv uke... Misunner deg ikke tiden frem til ikm nå vertfall... den er lang og treg... Er dette ditt første forsøk eller?
Millamor - 77 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Ja første forsøk med dette. gikk på gonal sprøyter jeg. De finner ikke noe galt hos noen av oss og vi har jo 1 barn...Så vil nok vente litt mer denne mnd. Men er ganske avslappet til det hele. Orker ikke la meg stresse noe mer over det. Vi har jo prøvd på nr 2 i 2 år nå. Har du prøvd inseminering mange ganger? Lyjje til
elmaaani Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Så spennende da!!! Håper dere slipper å prøve flere ganger på nr 2 =) Jeg og mannen har ingen barn. Han har ingen svømmere så vi prøver med donor... vi har prøvd og ventet siden oktober 2000. Dette er mitt tredje forsøk og håper på at alle gode ting er 3 =) Lykke til!!!! Håper den neste uke går fort!!!
Millamor - 77 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Ja føler vi har prøvd en stund nå... Man blir jo litt lei, men man kan jo ikke gi opp. Men håper det klaffer for dere også denne gangen. Dere har jo venten enda lenger. Må dere til Danmark da? Eller er det lov med donor i Norge? vet ikke så mye om det. Lykke,lykke til
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Vi er nettopp ferdig med vårt andre AIH og fikk negativ blodprøve på fredag. Så har bestemt oss for at vi ikke skal forsøke dette flere ganger. Lykke til for din del
Millamor - 77 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 Er AIH det samme som kunstig insm.? Når kan man ta blodprøve? Dagene rundt forventet mens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå