Gå til innhold

Litt engstelig nå

74skytte

Anbefalte innlegg

Takk for alle gratulasjonene da jeg "flyttet" inn hit. Koselig. Vil gjerne være her lenge!

Det er ikke bare bare å komme så langt heller. Nå har jeg fått blødning igjen. Hadde litt mørkt på torsdag, ingenting fredag og lørdag, helt til lørdag kveld. Da kom det masse friskt blod. Har desverre opplevd det før, og da gikk det ikke bra, så jeg blir litt engstelig. Vet det kan gå bra også. Bør jeg kontakte legen i morgen? Eller så har jeg en ekstra rekvisisjon på hcg prøve. Skal jeg bare ta den og sende den inn til Riksen, eller bør jeg snakke med dem først? Eller skal jeg bare avvente og se om det kommer noe mer. Har jeg allerede mistet, så gidder jeg ikke å fortsette med medisinene jeg går på.

Dårlig gjort at ikke ting er som det skal være når jeg først har kommet hit!

Fortsetter under...

Uff, det er ikke bare bare. Jeg tok ny hcg test på onsdag, og fikk svar i dag. Den har nesten ikke steget siden forrige uke, så det var ikke bra sa de.Skal ta ny prøve igjen til uka. Men jeg glemte selvfølgelig å spørre om jeg skal fortsette med Progesteron. Jeg tenkte jeg skulle fortsette med det, men til tirsdagen er jeg tom, og jeg skulle ta ny prøve på torsdag. Skal jeg kjøpe masse ny medisin hvis det ike blir noe?

Uff, rotete dette her, men det er sånn det er i hodet mitt og. KAN IKKE TING VÆRE SOM DET SKAL FOR EN GANGS SKYLD!!!

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Uff da, det er ikke så veldig koselig når ikke alt går som det skal. Men det trenger ikke bety at noe er galt. Jeg leste at du har satt inn 2 egg så det kan jo fint være 1 igjen i alle fall!

Ja fortsett med medisinen og kjøp 1 pakke til i første omgang. Håper det fortsatt går bra med deg!

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...