gobop Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Han er 3 mnd og 10 d, og det virker som om han er mer plaget av magevondt nå enn tidligere. Jeg spiser det samme, og det er ikke mye spennede, annet enn at jeg evt kunne kuttet ut hvitost og smør på knekkebrødet om morgenen. Han har en del luft. Vi har begynt å gi ham litt ammete i ny og ne, han er ikke vant med flaske ennå (jeg fullammer). Noen som har ideer eller tips? Trodde magen skulle stabilisere seg etter 3 mnd.
"gullet" Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 hva m og prøve å gi han minifom??? d hjelper til m og få luft ut av magen, du gir han bare noen dråper på skje før han får mat
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Vet du, det samme har skjedd her med jenta vår. I det hun tippa 3 mnd fikk hu plutselig luftsmertene tilbake igjen. Hun fiser masse, og hardt, og hun får så vondt stakkars.. Vi brukte minifom på henne tidligere, men regna egentlig med at denne perioden varover nå etter en mnd uten magevondt.. hvordan er det du gjør det med ammete forresten? Koker det opp,avkjøler det, og gir det til baby når det er smerter, er det sånn?
gobop Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 Koker vann, trekker en ts te, og gir ham når den enten er lunken eller helt avkjølt. Tror man bør gi den fast over en periode, for den virker vel mer forebyggende enn akutt. Vegrer meg liksom litt for å begynne med minifom - skulle ønske jeg heller fant årsaken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå