Gå til innhold

kostilskudd


spurvemamma

Anbefalte innlegg

Har gått ned 5 kg på 5 uker ved å spise ca 1300kcal, men siste uken har det stått bom still. Mener jeg ikke har gjort så store endringer bortsett fra at jeg er begynt på div kosttilskudd, bla omega 3. Kan ikke finne noen årsak. Tror aktivitetsnivå også er det samme. Hva tror dere? Har noen gjort seg erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Takk for svar! Ja det var bare en uke med stillstand. Har fortsatt med litt under et kilo i etterkant og veldig fornøyd med det. Vel prøver å spise 1300 kcal med normal sunn kost som jeg også kan leve med etterpå. Spiser vanlig grovbrød med magert kjøtt/fiskepålegg og grønnsaker og frukt. Middag er vanlig men prøver ulike sunne varianter uten for mye blandingsprodukt og fete sauser. Utrolig hva man kan gjør med litt godt krydder! Har prøvd fedon kost før men det passet ikke noe særlig for meg. Mer ekstreme varianter som der man unngår karbo er heller ikke noe for meg. Blir f.eks kvalm av tanken hovedsaklig spise bare den type mat som blir anbefalt. Hadde nok ikke holdt ut særlig lenge. Jeg har aldrig hatt problem med sjokolade eller søtt. Min utfordring har vært størrelsen på måltid og chips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...