Gå til innhold

BIM treff på Pizza og Kina Ekspressen, Gamle del av Sandvika 12 Mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til både nye og gamle vår og sommer mammaer! Det var kjempesuksess sist treff hvor vi var hele 10stk. Helene:) og jeg Nina76 er de som arrangerer møtene annenhver uke. Legg igjen en beskjed på min bruker eller send meg en SMS til 47056715. Nina:)

Viss du ikke vet hvor det er kopier og klikk deg inn på kartet her:

http://www.1881.no/?Query=pizza+ekspressen+sandvika&qt=8

Nina :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har visst litt uflaks med datoene for treff... kan nemlig heller ikke den 12 mars!! Håper det blir enda flere treff etter påske!

Skrevet

Jeg har reist på påskeferie, men håper jeg kan bli med neste gang..

Skrevet

Hei på dere!

Det blir annenhver uke fremover hele tiden. Det er så ofte pga av at da vil det ikke ta så lang tid for neste gang for de som ikke kan en onsdag. Vi er som sagt to stk som kommer til å sette opp treff fremover og det er Helene:-) og meg Nina76, så det er bare å se etter oss og melde seg på.

Ha en god Påske

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om det bare er gravide som møtes eller er det mødre med barn.Selv har jeg en sønn født i desember 2007.

Hadde vært hyggelig å møte noen flere med barn.

Mvh

Skrevet

Hei du! De som har møtt opp her er gravide som har nå termin i vår og sommer, så noen bebiser har vi ikke kunne vise frem ennå. Men det er ikke lenge til det blir en litt lett blanding med både nyfødte og gravide. Så om du har lyst til å svippe innom å bli kjent med oss er det bare koselig. Det er jo veldig kjekt å få høre og spørre noen som nå har kommet litt lengre enn oss også.

Nina :)

Skrevet

Hei;)

Nå er dere ute og koser dere. Jeg kunne desverre ikke denne gangen, men neste gang er jeg med;) Hvor mange er dere i dag? Håper det hang seg på enda flere nye;) Vi sees om 2 uker folkens. God påske;)

Skrevet

Hei du! Vi hadde det kjempekoselig. Det begynner å bli ganske spennede for endel av oss i gruppen som begynner å nærme seg termin. Margrethe hadde bare 9 dager igjen til sin, så vi ønsker henne masse lykke til:) Denne gangen var det ingen nye, men noen som var på sitt andre, tredje og fjerde treff. Totalt var vi 7 stk. Det er Helene som setter opp neste treff, så følg meg og meld dere på:)

God Påske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...