Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Heisann. Jeg har en sønn på fem mnd som har vært plaget med melkeskorpe i hodebunnen. Har prøvd å få det bort med olivenolje(apotekets), salisylolje osv..det viser seg at det kommer veldig fort tilbake etter at jeg har fått det bort..og i mer aggresiv form..altså mere..( Legen sier jeg skal bruke hydrokortison men er meget skeptisk til det.. Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg:)
Krokka og prinsessa Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Dersom du først får den bort, så kan du hindre den i å komme tilbake ved å massere godt i hodebunnen med babysjampo hver dag når du bader.(bruk fingertuppene dine) Også gre med en sånn babybørste med tette buster etterpå badet, selv om ikke babyen har hår.
lillemor og lillebror Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Lillemor hadde kjempe mye sånn belegg i hodebunnen. Jeg prøvde salisylolje og lusekam, men syns ikke det hjalp så mye. Så smurte jeg aderma på og nesten alt ble borte!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Aderma ja:) Hvilken type krem?Fet eller tynn..?:?)
lillemor og lillebror Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Den er egentlig til atopisk eksem, de selger den på apoteket. Er ganske dyr. Du kan jo prøve med en annen krem, kan jo hende det også fungerer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå